Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

KLM Bluebiz

KLM Bluebiz

Deelname Deelname aan KLM Bluebiz is gratis en kan alleen als bedrijf, niet als consument. Aanmelden kan via de BlueBiz website. Het programma heeft 36.000 deelnemers. Sparen

Lees verder »
Lees hier meer over het T-Mobile Extra programma waarbij klanten kunnen sparen voor korting, cadeaus en uitjes.

T-Mobile Extra

Als abonnee van T-Mobile kun je sparen voor cadeaus, uitjes en korting met het T-Mobile Extra programma. Aanmelden voor het programma kan via My T-Mobile.

Lees verder »
Harrah's Total Rewards

Harrah’s Total Rewards

Spelers bij een Harrah’s Casino kunnen punten sparen op basis van de hoeveelheid geld dat ze in het casino uitgeven. Het Harrah’s Total Rewards programma

Lees verder »
ApoWeb, leren loont

ApoWeb, leren loont

Deelname & sparen  Apothekers volgen online een cursus. Na het volgen van de cursus ApoWeb, leren loont die circa 10 tot 15 minuten duurt, doen medewerkers een

Lees verder »
Lees hier alles over de Banana Republic Card waarbij klanten sparen voor kortingen op volgende aankopen.

De Banana Republic Card

Kopers van de Gap kledingmerken Banana Republic, Gap, Old Navy en Athleta kunnen betalen met hun eigen Banana Republic Card, waarmee ze tevens sparen voor korting.

Lees verder »
Privilege Pas ICI Paris XL

Privilege Pas ICI Paris XL

Privilege Pas ICI Paris XL . Voor klanten van ICI Paris XL die regelmatig luxe merken beautyproducten aanschaffen, heeft ICI Paris een klantenkaart geïntroduceerd, waarmee

Lees verder »
Spaarprogramma HILTON HHONORS

Spaarprogramma HILTON HHONORS

Spaarprogramma HILTON HHONORS. Voor frequente reizigers die verblijven in de Hilton Hotels is er het spaarprogramma HiltonHHonors. Deze onderscheid zich door het zogenaamde Double Dipping

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events