Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Kaarten zijn opnieuw geschud

Met het nieuwe spaarprogramma van Hallmark, de Kaartclub, sparen de klanten punten voor leuke benefits. Met het nieuwe spaarprogramma verdwijnt de ouderwetse stempelkaart die Hallmark

Lees verder »

Kisses van KIKO

Cosmeticamerk KIKO Milano heeft een eigen loyaliteitsprogramma ontwikkeld, waarbij klanten met zogenoemde KISSES kunnen sparen voor verschillende voordelen. Hoe werkt het? Punten sparen Het programma

Lees verder »

Fordpass Rewards

Autofabrikant Ford heeft haar beloningsprogramma uitgebreid door het beschikbaar te stellen aan alle 8,5 miljoen klanten in de Verenigde Staten. Daarnaast versterkt Ford het loyaliteitsprogramma

Lees verder »

Sterren sparen bij G-Star

Kledingmerk G-Star RAW heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd voor haar denimliefhebbers. Het programma biedt klanten de mogelijkheid om te sparen voor verschillende voordelen. Klanten kunnen zich

Lees verder »

Burger King crowns sparen

Nadat McDonald’s vorige maand met een nieuwe loyaliteitsprogramma kwam, is er er in de Verenigde Staten opnieuw een smakelijk programma aangekondigd: dit keer gaat het

Lees verder »

Sparen voor perks

Frisdrankmerk Dr Pepper heeft een nieuw loyaliteitsprogramma aangekondigd: Pepper Perks. Middels het programma wil het frisdrankmerk loyale klanten belonen met exclusieve aanbiedingen. Hoe werkt het?

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.