OnePlus verbindt met de Red Cable Club
Het loyaliteitsprogramma genaamd de ‘Red Cable Club’ van OnePlus is na de lancering in India nu ook gelanceerd in Europa. Met dit loyaliteitsprogramma wilt OnePlus
Het loyaliteitsprogramma genaamd de ‘Red Cable Club’ van OnePlus is na de lancering in India nu ook gelanceerd in Europa. Met dit loyaliteitsprogramma wilt OnePlus
In 2021 regent het loyaliteitsprogramma’s bij Amerikaanse fastfoodketens. Waar McDonalds en Burger King eerder dit jaar al spaarprogramma’s lanceerden, kondigde Del Taco deze nazomer een
Met het nieuwe spaarprogramma van Hallmark, de Kaartclub, sparen de klanten punten voor leuke benefits. Met het nieuwe spaarprogramma verdwijnt de ouderwetse stempelkaart die Hallmark
Supermarktketen Albert Heijn heeft haar assortiment aan loyaliteitsprogramma’s verder uitgebreid met Mijn Albert Heijn Premium. Het bedrijf heeft het programma gelanceerd met de insteek dat
Cosmeticamerk KIKO Milano heeft een eigen loyaliteitsprogramma ontwikkeld, waarbij klanten met zogenoemde KISSES kunnen sparen voor verschillende voordelen. Hoe werkt het? Punten sparen Het programma
Autofabrikant Ford heeft haar beloningsprogramma uitgebreid door het beschikbaar te stellen aan alle 8,5 miljoen klanten in de Verenigde Staten. Daarnaast versterkt Ford het loyaliteitsprogramma
Kledingmerk G-Star RAW heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd voor haar denimliefhebbers. Het programma biedt klanten de mogelijkheid om te sparen voor verschillende voordelen. Klanten kunnen zich
Safari.com heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd. Het doel is om mensen vaker op safari te laten gaan in verschillende Afrikaanse landen. Met elke boeking sparen
Nadat McDonald’s vorige maand met een nieuwe loyaliteitsprogramma kwam, is er er in de Verenigde Staten opnieuw een smakelijk programma aangekondigd: dit keer gaat het
Frisdrankmerk Dr Pepper heeft een nieuw loyaliteitsprogramma aangekondigd: Pepper Perks. Middels het programma wil het frisdrankmerk loyale klanten belonen met exclusieve aanbiedingen. Hoe werkt het?
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.