
Zijn verjaardagsbeloningen het waard?
Hoewel verjaardagsbeloningen vaak zonder al te veel nadenken worden opgenomen in een marketing strategie, is het belangrijk om goed te
Hoewel verjaardagsbeloningen vaak zonder al te veel nadenken worden opgenomen in een marketing strategie, is het belangrijk om goed te
Hoe creëer je loyale klanten in een maatschappij waarin consumenten constant kennis maken met en verleid worden door nieuwe merken?
Bedrijven kiezen er vaak voor om de aantrekkingskracht van hun spaarprogramma te verhogen door een breed aanbod aan beloningen. Is
Loyaliteitsprogramma’s zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Veel bedrijven zetten het instrument in als een handige marketingtool om in
Loyaliteitsprogramma’s zijn een goede manier om klanten te binden en te behouden. Beloningen spelen een belangrijke rol bij de effectiviteit
Verliesaversie wordt vaak gebruikt in loyaliteitsprogramma’s (en marketingstrategieën in de bredere zin) om de betrokkenheid van deelnemers te stimuleren. De
Uit onderzoek van McKinsey blijkt dat klanten de voorkeur geven aan een gepersonaliseerde winkelervaring. Ruim 76% van de klanten koopt
Merkdealer Muntstad heeft in 2019 de Muntstad Voordeelpas gelanceerd. Naar eigen zeggen, biedt deze pas haar klanten meer gemak en
Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele
Jaarlijks wordt het for love or money-onderzoek uitgevoerd. Hierbij wordt gekeken naar de effecten van een loyaliteitsprogramma op de merkbeleving
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.