
De invloed van influencers op loyaliteit
In een recent onderzoek van Pinto en Paramita (2021) is het effect van influencer marketing op merkloyaliteit bekeken. Hierbij lag
In een recent onderzoek van Pinto en Paramita (2021) is het effect van influencer marketing op merkloyaliteit bekeken. Hierbij lag
In deze wirwar van aanbieders kan het als webshop lastig zijn om aan een loyaal klantenbestand te bouwen. Er wordt
Wat is een loyaliteitskaart? Een loyaliteitskaart is een beweegreden voor bestaande klanten om hen aan te moedigen terug te komen
Wat is de internationale customer loyalty maand? Deze speciale maand is in het leven geroepen zodat bedrijven en haar werknemers
Hoe kunnen merken meer gepersonaliseerde ervaringen bieden? In het onderzoek van Neil Hoyne kwamen interessante inzichten naar voren. Consumenten waren
1. Peak end Rule Gedurende een klantreis onthouden we het hoogtepunt en het einde. Zorg ervoor dat deze momenten positief
Wat is een NFT? Een NFT is, kort gezegd, een uniek bestand dat staat opgeslagen op een digitaal kasboek. Dit
Net Promoter Score De NPS-methodologie was ontwikkeld in 2003. In het ‘Harvard Business Review’ artikel van Frederick Reichheld in 2003
Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele
Wat zijn ecosysteemgerichte loyaliteitsprogramma’s? Om staande te blijven ten opzichte van concurrenten moet er volgens Boudet et al. samengewerkt worden
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events