
De do’s en don’ts in e-mailmarketing
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d
Blijf klanten verrassen Om klanten tevreden te houden, dienen bedrijven continu te zoeken naar mogelijkheden om de verwachtingen van klanten
Nog te vaak wordt de startpagina van een online retailer gebruikt als een traditionele etalage van een fysieke winkel, waar
Klik op de afbeelding om de infographic volledig te bekijken.
Om haar klanten te belonen heeft snackfabrikant Vanreusel deze maand een spaarprogramma gelanceerd: SnackCoins. Hoe werkt het? Het programma is
Onderstaande infographic laat zien welke waarde welkomstmails kunnen hebben en welke rol personalisatie hierin speelt. Klik op onderstaande afbeelding om
Het inkoopplatform Orderchamp groeit hard; veel retailers en merken sluiten zich aan. Door middel van het vernieuwde loyaliteitsprogramma wil Orderchamp
Onderstaande infographic geeft in concrete aantallen weer waarom een goede klantervaring belangrijk is. Daarnaast wordt er een praktijkvoorbeeld gegeven en
Onderstaande infographic bevat 6 punten die aanbevelen hoe loyaliteit bedrijven juist nu kan helpen. Deze punten geven bedrijven handvaten om
Opstellen van het programma Wanneer bedrijven een spaarprogramma willen creëren, beschikken zij vaak al over een grote hoeveelheid data: aankoopgedrag
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events