De invloed van CSR op klantloyaliteit
De relatie tussen Corporate Social Responsibility en klantloyaliteit wordt steeds belangrijker. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek brengen we deze
De relatie tussen Corporate Social Responsibility en klantloyaliteit wordt steeds belangrijker. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek brengen we deze
Een veelbevolende nieuwe ontwikkeling in loyaliteitprogramma’s is het gebruik van badges om gewenst klantgedrag te belonen. Met het verdienen van
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Na de Customer Loyalty Survey van 2022 heeft PwC dit jaar het Executive Customer Loyalty Survey uitgebracht. Zijn consumenten en
Het jaarlijke loyaliteitsonderzoek ‘For Love or Money’ heeft ook dit jaar tot interessante inzichten op het gebied van loyalty geleid.
Het principe van wederkerigheid is een goede tool om gewenst consumentengedrag te sturen. Ook in loyaliteitsprogramma’s kan deze tool een
Mensen worden constant onbewust beïnvloed door verschillende factoren zoals geluiden, geuren en smaken. Een onbewuste gedragsverandering door een externe factor
Als grootste loyalty kennisbron van Nederland houden we je graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van
Hoewel verjaardagsbeloningen vaak zonder al te veel nadenken worden opgenomen in een marketing strategie, is het belangrijk om goed te
Hoe creëer je loyale klanten in een maatschappij waarin consumenten constant kennis maken met en verleid worden door nieuwe merken?
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.