
Zien consumenten spaarpunten in loyaliteitsprogramma’s als geld?
Consumenten behandelen spaarpunten anders dan geld, waarbij emoties en percepties een grote rol spelen. Deze studie onderzoekt hoe loyaliteitsprogramma’s hierop

Consumenten behandelen spaarpunten anders dan geld, waarbij emoties en percepties een grote rol spelen. Deze studie onderzoekt hoe loyaliteitsprogramma’s hierop

Sociale media spelen een cruciale rol in de interactie tussen merken en hun klanten. Wat zijn de effecten van interacties

Utrechters (of andere enthousiaste bezoekers van de stad) kunnen nu uutjes sparen en deze gebruiken voor leuke kortingen of activiteiten

Kan blockchain helpen het consumentenvertrouwen te vergroten? Vooral in de energiesector zien we een daling in vertrouwen. Een loyaliteitsprogramma met

Cashback-apps winnen snel aan populariteit, en dat is niet zonder reden. Deze platforms bieden consumenten de mogelijkheid om geld terug

Hoe beïnvloeden promotionele prikkels in loyaliteitsprogramma’s echt het klantgedrag? Ontdek of verjaardag bonussen en andere beloningen bijdragen aan een hogere

Gamification, het gebruik van spelelementen in niet-spelcontexten, is een opkomende strategie die bedrijven steeds vaker inzetten voor marketing. Ondanks de

Ontdek hoe AI loyaliteitsprogramma’s transformeert: van gepersonaliseerde ervaringen tot fraudedetectie en verbeterde klantenservice. Verhoogde efficiëntie en klantloyaliteit zijn slechts het

Het Member Lifecycle Management Model (MLM) beschrijft een strategie voor het beheer van de levenscyclus van een lid gedurende zijn

De resultaten van de SiaXperience Benchmark 2023 zijn bekend! Benieuwd welk bedrijf als ‘loyalty leader’ uit de bus is gekomen?
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.