
Smakelijk sparen?
In haar onderzoek naar restaurantloyaliteit bekijkt Anna Mattila spaarprogramma’s die zich kenmerken door een ‘platte’ benadering. Voor iedere besteedde dollar
In haar onderzoek naar restaurantloyaliteit bekijkt Anna Mattila spaarprogramma’s die zich kenmerken door een ‘platte’ benadering. Voor iedere besteedde dollar
Het fenomeen: long tail Met Long Tail wordt een brede groep ‘niche’ producten bedoeld, waarvan de afzonderlijke totaalafzet aanzienlijk kleiner
Band loyalty rules! Op het moment dat de Rolling Stones het podium betreden raakt het publiek in vervoering. De toeschouwers
In het onderzoek worden middels kwantitatief onderzoek een aantal hypotheses getoetst. Het onderzoek levert een aantal interessante inzichten op. Inzicht:
B2B topklanten behouden? De onderstaande vijf tips laten zien hoe het kan: 1. Maak het ze heel gemakkelijk. Geef deze
Hoofddimensies loyaliteit De loyaliteit van klanten is onder te verdelen in een tweetal hoofddimensies: gedrag en attitude. 1. Gedragsdimensie Gedrag
Opzet van het onderzoek Middels kwantitatief onderzoek onder 280 klanten is onderzocht wat de invloed van klantenkaarten en winkelbetrokkenheid op
Verschillende technologiënBij loyaliteitsprogramma’s die werken met beloningsdifferentiatie is het noodzakelijk dat de organisatie transactiegegevens van de individuele deelnemer vergaart. Zonder
Krachtenbalans De markt van vraag en aanbod bepaalt wie de bovenliggende partij is. Deze krachtenbalans in werkrelaties schommelt heen en
Beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten Quadstone deed onderzoek naar de beleving van loyaliteitsprogramma’s onder consumenten. De invloed van een programma
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events