Ontevreden blijvers
Loyaliteit in de Business-to-Business (B2B) context Er zijn verschillende voordelen verbonden aan loyale klanten voor service aanbieders. Loyale klanten besteden
Loyaliteit in de Business-to-Business (B2B) context Er zijn verschillende voordelen verbonden aan loyale klanten voor service aanbieders. Loyale klanten besteden
Voor loyaliteitsprogramma’s betekent het inrichten van een community dat er een omgeving moet worden ontwikkeld, waar consumenten met elkaar in
Downstream analyse is gebaseerd op aankooppatronen. Hierbij is een klant loyaal wanneer ze het merk gedurende een langere periode aankoopt.
Studie 1 In de eerste studie wordt een spaarprogramma onderzocht bij een autowasstraat: klanten kunnen daarbij sparen voor een gratis
IT systemen zijn onderhevig aan (radicale) veranderingen: nieuwe verkoopkanalen, kaart types en functionele wensen doen allen een beroep op beperkte
Vele onderzoeken concluderen dat er een positief effect van klanttevredenheid op loyaliteit en gebruiksgedrag bestaat. Derhalve is het waarschijnlijk dat
Welke activiteiten binnen beste klanten marketing ondernomen worden hangt voornamelijk af van wat er bereikt moet worden. Het basisconcept is
Loyaliteitsvragen Hoe worden klanten nu loyale klanten? Voordat er allerlei strategieën en tactieken worden ingezet ten bate van klantbehoud, moeten
Het gebruiken van coupons in de winkel moet over het algemeen door de consument zelf bij de kassa geïnitieerd worden.
Bedrijven investeren hoge bedragen in het begrijpen en beïnvloeden van klanten om ze meer te laten besteden. Om klantloyaliteit te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.