
CRM en klantloyaliteit
Klantloyaliteit De mate van klantloyaliteit wordt bepaald door de waarde perceptie van de consument. De waarde perceptie van een klant
Klantloyaliteit De mate van klantloyaliteit wordt bepaald door de waarde perceptie van de consument. De waarde perceptie van een klant
Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om
Tim Jones en Shirley F. Taylor (2007) proberen in hun onderzoek een antwoord te geven op de vraag hoeveel dimensies
Reiskwaliteit De kwaliteit van het product blijkt van grote waarde, ook binnen de reissector. De gepercipieerde kwaliteit van de reis
Een goede klachtafhandeling Rechtvaardigheid vormt de basis van een goede klachtafhandeling. Uit het onderzoek komt naar voren dat 60 tot
Een retailer gaat in eerste instantie over tot adoptie en implementatie van een loyaliteitsprogramma wegens één (of een combinatie van)
5 Succesfactoren voor goede relaties Wat zijn nu de 5 succesfactoren voor goede relaties? Als aan stellen wordt gevraagd hoe
Zelfbeeld van de consument Een veelvoorkomend aspect binnen de sponsoring literatuur is het zogenaamde ‘self-congruity’ construct. Dit is de mate
Functioneel versus symbolisch Een verlangen naar een bepaald merk ontstaat al op jonge leeftijd (< 9 jaar) en is vaak
Bepalen van de Net Promotor Score De Net Promotor Score (NPS) methode is gemakkelijk uit te leggen. De methode is
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.