
Een award winnen op werk!
Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning
Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning
Het belang van het stimuleren van puntinwisselingen voor langdurige klantloyaliteit en betrokkenheid.
Hoe merken duurzame klantloyaliteit kunnen opbouwen door strategisch in te zetten op beloningen, interactie en vertrouwen
Met het nieuwe niveau binnen Flying Blue wordt sneller gespaard, profiteren leden van extra privileges en worden reiservaringen naar een
Het “Bring it Back”-programma van LUSH moedigt klanten aan om lege verpakkingen in te leveren, wat afval vermindert en duurzaamheid
Communicatie kan een loyaliteitsprogramma maken of breken. Ontdek hoe effectieve communicatie klanten blijvend kan binden en merkloyaliteit kan versterken.
De rol van emoties en plaatsgebondenheid in het creëren van langdurige loyaliteit bij festivalbezoekers
De Kracht van Gamification: Een Case Study van McDonald’s
Verdien punten door aankopen, activiteiten en draag bij aan duurzaamheid met reparaties en tweedehands producten
Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.