
Alpine activeert op de festivalvloer
Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale
Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale
Op Lowlands 2025 zorgde IKEA met de bekroonde activatie DRÖMLAND voor een rustmoment midden in de festivaldrukte.
Ontdek hoe Marcel’s Green Soap inspeelt op de zomer met duurzame, compacte zeepjes voor op reis
Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social
Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn
AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en
Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.
Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een
Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert
Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.