Verliefd op jouw Sézane kleding
Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert
Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert
Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje
Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de
Etos vindt het belangrijk dat haar klanten zich goed voelen en heeft daarom de ‘voel-je-goed-wijzer’ opgesteld. Via de wijzer biedt
Klanten van T-Mobile ontvangen een uitnodiging om te puzzelen voor zomerse prijzen. Het telecombedrijf heeft exclusief voor haar klanten een
Knab geeft haar klanten de mogelijkheid om gratis via Hallmark een kaartje te versturen. Met deze actie laat Knab niet
De directeur van Milieudefensie vertelt in een persoonlijke videoboodschap hoe het hem vergaat, maar geeft hij ook aan waar het
Runnersworld heeft speciaal voor hun leden een blog geschreven met tip en tricks. Ze hebben drie schema’s gemaakt zodat zowel
De Hartstichting houdt graag de reanimatiekennis van de donateurs op peil. Vandaar hebben zij een korte quiz gestuurd om de
De jaarlijkse cijfers van Picnic zijn weer bekend! Dit keer heeft het bedrijf gesegmenteerd per regio. Het jaaroverzicht laat zien hoe
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.