
Klantenbinding voorbeelden: Pearle
Klantenbinding voorbeelden: Pearle Kortingsacties zijn goed voor zowel klantenbinding als klantretentie en hebben sinds vorige eeuw een vogelvlucht genomen. Kortingen
Klantenbinding voorbeelden: Pearle Kortingsacties zijn goed voor zowel klantenbinding als klantretentie en hebben sinds vorige eeuw een vogelvlucht genomen. Kortingen
Al vanaf 1903 vallen consumenten er massaal voor: spaarzegelacties van supermarkten. Waar het allemaal begon met een paar voorzichtige acties waarmee
Afgelopen jaren hebben consumenten kunnen zien dat winkeliers talloze veranderingen hebben moeten ondergaan. Juist daarom is het van belang om
‘Spaar voor het tweede toegangskaartje gratis’ is het nieuwe Albert Heijn spaarprogramma in oktober. De supermarktketen speelt met deze spaarkaart
Een nieuwe spaaractie van Albert Heijn; tot 2 oktober ontvang je bij iedere €10,- aan boodschappen een vershoudzegel. Bij 10 zegels
Starbucks geeft haar bezoekers vouchers als ze lang moeten wachten op hun bestelling. Hiermee kun je de volgende keer gratis
De KNVB en Aquarius hebben samen de spaaractie ‘Keep Moving’ opgezet om Nederlanders aan te moedigen om in beweging te komen. Door de
Laatst plaatsen we een snapshot over Tsjakka!, nu zien we dat ze gaan stoppen. Hoewel een afscheid vaak in stilte
Bij Etos kun je tijdens de spaaractie Mandje Contantje sparen voor € 2,50 korting op je aankoopbedrag. Tot en met 17
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events