Winterdop van Albert Heijn
Dit moet je weten: Er zijn totaal 45 mini’s Albert Heijn heeft bewust nagedacht bij het maken van de huisjes,
Dit moet je weten: Er zijn totaal 45 mini’s Albert Heijn heeft bewust nagedacht bij het maken van de huisjes,
KLM stuurt haar Flying Blue leden regelmatig e-mails met leuke tips over je bestemming. In de e-mail zet KLM relevante
Ook voor 2018 heeft Picnic een jaaroverzicht gestuurd naar al haar klanten. Het jaaroverzicht laat zien hoe vaak jij gebruik
Speciaal voor Dierendag heeft Coolblue dit jaar een nieuw product ontwikkeld: de kattenkalender. De blauwe verpakkingsdozen van Coolblue staan er
Nou, door ervoor te zorgen dat niemand er omheen kan! Hieronder staan twee mooie voorbeelden van het serieus promoten van
Veel ouders hebben jaren lang zegels geplakt op de papieren baby spaarkaart van de drogisterij Etos. Dit is echter bijna verleden tijd.
Picnic gaf haar klanten deze zomer per email een update over wat er de afgelopen zes maanden bij hun gebeurt
Iedere zaterdag ontvang je een e-mail met waarin kortingen op producten die je vaker koopt of waarvan Emté verwacht dat je hierin
Kinderen die lid zijn van de WNF Rangerclub kregen afgelopen maand allemaal een actiepakket thuisgestuurd om ze geld in te laten
Klantenbinding voorbeelden: Pearle Kortingsacties zijn goed voor zowel klantenbinding als klantretentie en hebben sinds vorige eeuw een vogelvlucht genomen. Kortingen
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.