
Welkom terug bij KRO-NCRV
De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact

De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact

Center Parcs ziet haar bezoekers graag nog eens terugkomen en stuurt hen daarom een persoonlijk mailtje. Hierin bedankt Center Parcs

Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas

Zalando stuurt haar klanten een e-mail wanneer het twee jaar geleden is dat zij voor het eerst een bestelling hebben geplaatst.

Ben je member bij Hunkemöller en heb je al een tijdje niks meer besteld? Dan krijg je een e-mail van

Als je een tijdje als member niet meer hebt gewinkeld bij Levi’s, dan krijg je een mailtje waarin je wordt

Om klanten terug te winnen stuurt Ben oud klanten een email. Hierin geven ze verschillende redenen om weer klant te

Als je ooit eten hebt besteld bij Foodora en dit lange tijd niet meer gedaan hebt, dan stuurt Foodora je

Door middel van een win-back actie wordt door LINDA. geprobeerd om oud-abonnees van het LINDA.Magazine weer aan zich te binden. Oud-abonnees

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.