
Zo vergroot je de dekking van je loyaliteitsprogramma
Veel loyaliteitsprogramma’s bereiken vooral de meest actieve klanten, maar missen daarmee een groot deel van hun doelgroep. Onderzoek uit de

Veel loyaliteitsprogramma’s bereiken vooral de meest actieve klanten, maar missen daarmee een groot deel van hun doelgroep. Onderzoek uit de

Twijfel na een aankoop lijkt een risico, maar is juist hét moment om loyaliteit te versterken. Dit artikel laat zien

Dit artikel laat zien hoe loyaliteitsprogramma’s niet alleen klanten kunnen belonen, maar ook maatschappelijke impact maken. Door gemengde beloningen, zowel

Dit artikel verkent hoe dopamine en gamification samenwerken om klantbetrokkenheid en loyaliteit te stimuleren. Met inzichten uit neurowetenschap en praktijkvoorbeelden

Loyaliteit in de horeca: in de ene cultuur draait het om kwaliteit, in de andere om acties. Maar er zit

Loyaliteit in de zakenwereld draait niet alleen om harde cijfers, maar ook om een sterke vertrouwensband. Dit artikel verkent de

Nieuw onderzoek toont aan dat vertrouwen in de organisatie en zelfwaardering van de donateur zwaarder wegen dan empathie met de

Gedragswetenschappelijke inzichten naar hoe personalisatie en het gebruik van autoriteit in afzender en onderwerpregel de openratio van e-mails beïnvloeden.

Het BODT-model helpt goede doelen om in te spelen op de verschillende drijfveren van donateurs

Ontdek hoe je met een RFM-analyse binnen het Loyalty Dashboard waardevolle inzichten krijgt in donateursgedrag en loyaliteit — en hoe
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.