
Air France KLM lanceert vernieuwd Flying Blue
Toen KLM en Air France in 2005 fuseerde, zijn de afzonderlijke frequent flyer programma’s (Flying Dutchman en Fréquence Plus) samengevoegd

Toen KLM en Air France in 2005 fuseerde, zijn de afzonderlijke frequent flyer programma’s (Flying Dutchman en Fréquence Plus) samengevoegd

Uit de startblokken In de allereerste maand is het HEMA gelukt om meer dan 1 miljoen deelnemers te rekruteren. Intussen

Het valt direct op dat Heineken met Biertegoed een bijzonder programma op de markt heeft gebracht. Op unieke wijze verbindt

LoyaltyFacts gaat het gesprek aan met (loyalty)marketeers in Nederland. Specialisten die zich voor hun organisatie dagelijks bezighouden met het binden

LoyaltyFacts zit aan tafel bij Dennis Hooijmans (zie foto). Dennis is COO bij Media Markt Nederland. Toen hij in 2001

Online travel agency Bookit is een online travel agency (OTA) en is in 1994 begonnen met het unieke concept om

Daan Noordeloos: Vakidioot Daan is een zelfbenoemd “vakidioot” bij Transavia. Hij is begonnen in de callcenter business om daarna bij

De beste in klantbehoud De Nederlandse Energiemaatschappij is één van de jongste energieleveranciers van Nederland en heeft zich in 2005

Consumentenbond De Consumentenbond is een 100% onafhankelijke vereniging. De inkomsten komen alleen van de leden, de bond ontvangt geen subsidie.

Aanleiding en doel De ANWB heeft een ambitieuze doelstelling geformuleerd: 4,5 miljoen verbonden leden en marktconform rendement. Deze groeidoelstelling, er
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.