
Hoe een RFM-model binnen het Loyalty Dashboard je inzicht geeft in donateursloyaliteit
Ontdek hoe je met een RFM-analyse binnen het Loyalty Dashboard waardevolle inzichten krijgt in donateursgedrag en loyaliteit — en hoe

Ontdek hoe je met een RFM-analyse binnen het Loyalty Dashboard waardevolle inzichten krijgt in donateursgedrag en loyaliteit — en hoe

Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog

Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de

Bij Marie-Stella-Maris draait loyaliteit niet alleen om kortingen, maar ook om duurzaamheid, hergebruik en maatschappelijke impact – met refill-kortingen, een

Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.

Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.

Michael Porter, een van de meest invloedrijke denkers op het gebied van concurrentiestrategieën, laat zien hoe bedrijven loyaliteit kunnen opbouwen
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.