
Goed de dag beginnen met de Mymuesli Club
Op 1 augustus 2022 heeft Mymuesli de Mymuesli Club gelanceerd. Klanten van Mymuesli kunnen nu punten sparen in ruil voor
Op 1 augustus 2022 heeft Mymuesli de Mymuesli Club gelanceerd. Klanten van Mymuesli kunnen nu punten sparen in ruil voor
Schreeuw jij van geluk wanneer je Zalando-pakketje wordt bezorgd? Dan heeft de webshop misschien wel wat interessants voor je in
Uit onderzoek van McKinsey blijkt dat klanten de voorkeur geven aan een gepersonaliseerde winkelervaring. Ruim 76% van de klanten koopt
Kledingmerk Marc O’Polo biedt het loyaliteitsprogramma Marc O’Polo MEMBERS. Klanten die zich aanmelden voor dit programma sparen middels Memberries voor
Merkdealer Muntstad heeft in 2019 de Muntstad Voordeelpas gelanceerd. Naar eigen zeggen, biedt deze pas haar klanten meer gemak en
Sony heeft een nieuw loyaliteitsprogramma bekend gemaakt, genaamd PlayStation Stars. Dit nieuwe programma is gratis en je hoeft alleen maar
Chips fans kunnen bij hun favoriete chips smaak van Croky een verassing verwachten: Croky Coins. Naast het genieten van de
Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert
Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een
In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events