Van ‘zero’ naar ‘hero’
Het aantal ‘zero consumers’ stijgt tegenwoordig snel. Wie zijn deze consumenten en hoe versterk je de loyaliteit van deze groep?
Het aantal ‘zero consumers’ stijgt tegenwoordig snel. Wie zijn deze consumenten en hoe versterk je de loyaliteit van deze groep?
Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.
Shopaholics opgelet! Wil je profiteren van exclusieve acties en tegelijkertijd sparen voor mooie kortingen op je favoriete schoenen en accessoires?
Fouten maken is menselijk en niet volledig te voorkomen. Als organisatie kun je hier zelfs je voordeel mee doen. Tim
Met het loyaliteitsprogramma van Check ontvangen deelnemers coins voor het huren van deelscooters.
Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.
Loyaliteitsprogramma’s kunnen een belangrijke rol spelen in het herstellen van het vertrouwen van de consument.
Met Canon Club heeft Canon een platform in handen waar enthousiastelingen elkaar kunnen vinden.
Ontdek waarom mobiele apps het spel veranderen en hoe je jouw app kunt optimaliseren voor succes.
Bij Rituals wordt aandacht besteed aan de dag waarop je lid bent geworden van My Rituals!
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.