
6 tips voor een effectief loyaliteitsprogramma
Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele
Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele
Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten
VodafoneZiggo heeft met hun gemeenschappelijke voordeelprogramma haar prioriteiten goed op orde. De klant wordt namelijk flink in het zonnetje gezet
Ontvang een aandeel wanneer je lid wordt van de Seabass Club, het nieuwe loyaliteitsprogramma van Seabass!
Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit
Onlangs heeft vliegmaatschappij American Airlines haar loyaliteitsprogramma genaamd AAdvantage opgefrist door de ‘Loyalty Points’ te introduceren. Dit programma biedt klanten
Jaarlijks wordt het for love or money-onderzoek uitgevoerd. Hierbij wordt gekeken naar de effecten van een loyaliteitsprogramma op de merkbeleving
Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder
Supermarktketen Jumbo gaat zijn spaarprogramma Jumbo Extra’s uitbreiden met snellaadpalen bij verschillende Jumbo winkels en winkels van La Place.
Samen met Pipoos maak je de wereld een stukje kleurrijker door alle verschillende hobby-artikelen die zij aanbieden. Om de creativiteit
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events