
Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse
De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning

Het belang van het stimuleren van puntinwisselingen voor langdurige klantloyaliteit en betrokkenheid.

Hoe merken duurzame klantloyaliteit kunnen opbouwen door strategisch in te zetten op beloningen, interactie en vertrouwen

Met het nieuwe niveau binnen Flying Blue wordt sneller gespaard, profiteren leden van extra privileges en worden reiservaringen naar een

Het “Bring it Back”-programma van LUSH moedigt klanten aan om lege verpakkingen in te leveren, wat afval vermindert en duurzaamheid

Communicatie kan een loyaliteitsprogramma maken of breken. Ontdek hoe effectieve communicatie klanten blijvend kan binden en merkloyaliteit kan versterken.

De rol van emoties en plaatsgebondenheid in het creëren van langdurige loyaliteit bij festivalbezoekers

De Kracht van Gamification: Een Case Study van McDonald’s
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.