Om mensen vandaag een beetje extra motivatie te geven, delen merken een aantal fijne Blue Monday-inhakers op social media. Het Wereld Natuur Fonds (WWF) doet daar op een unieke manier aan mee door een leuk maandagfeitje te delen dat helemaal past bij de organisatie haar missie. De post is niet alleen een slimme manier om in te spelen op de trending dag, maar versterkt ook de connectie met donateurs en volgers. Het laat zien dat de organisatie niet alleen serieus is over natuurbehoud, maar ook betrokken is bij het dagelijks leven van haar achterban. Dit versterkt de verbondenheid en loyaliteit aan de organisatie.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.