Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een award winnen op werk!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lars Savenije
Lars Savenije
24 maart 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een award winnen op werk!

Microsoft
Microsoft
Microsoft is een Amerikaans technologiebedrijf, opgericht in 1975 door Bill Gates en Paul Allen. Het ontwikkelt computergerelateerde producten zoals Windows en Office. In de jaren ’90 breidde Microsoft uit naar mobiele apparaten en televisie. In 2001 lanceerde het de populaire Xbox-console. Tegenwoordig is Microsoft ’s werelds grootste softwarebedrijf en blijft het innoveren in technologie.
Microsoft is een Amerikaans technologiebedrijf, opgericht in 1975 door Bill Gates en Paul Allen. Het ontwikkelt computergerelateerde producten zoals Windows en Office. In de jaren ’90 breidde Microsoft uit naar mobiele apparaten en televisie. In 2001 lanceerde het de populaire Xbox-console. Tegenwoordig is Microsoft ’s werelds grootste softwarebedrijf en blijft het innoveren in technologie.
Microsoft
Microsoft
Microsoft is een Amerikaans technologiebedrijf, opgericht in 1975 door Bill Gates en Paul Allen. Het ontwikkelt computergerelateerde producten zoals Windows en Office. In de jaren ’90 breidde Microsoft uit naar mobiele apparaten en televisie. In 2001 lanceerde het de populaire Xbox-console. Tegenwoordig is Microsoft ’s werelds grootste softwarebedrijf en blijft het innoveren in technologie.
Microsoft is een Amerikaans technologiebedrijf, opgericht in 1975 door Bill Gates en Paul Allen. Het ontwikkelt computergerelateerde producten zoals Windows en Office. In de jaren ’90 breidde Microsoft uit naar mobiele apparaten en televisie. In 2001 lanceerde het de populaire Xbox-console. Tegenwoordig is Microsoft ’s werelds grootste softwarebedrijf en blijft het innoveren in technologie.

Microsoft heeft de Impact Awards geïntroduceerd om werknemers te erkennen die een significante bijdrage hebben geleverd aan het bedrijf. Dit programma is ontworpen om de prestaties en inzet van medewerkers te belonen en te vieren.
Belangrijkste punten:
 
Nominaties door collega’s: Werknemers kunnen hun collega’s nomineren voor de Impact Awards, wat zorgt voor een cultuur van wederzijdse erkenning en waardering.
Financiële bonussen: Winnaars van de Impact Awards ontvangen financiële bonussen als onderdeel van hun beloning.
Publieke erkenning: Naast financiële bonussen worden de winnaars publiekelijk erkend tijdens bedrijfsevenementen, wat hun prestaties extra in de schijnwerpers zet.
 
De Impact Awards van Microsoft versterken de loyaliteit en motivatie van werknemers door hun bijdragen zichtbaar te waarderen en te belonen. Dit programma draagt bij aan een positieve werkcultuur en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.

Lars Savenije

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.