Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Hotel IKEA opent haar deuren!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Caroliene Roelofsen
Caroliene Roelofsen
17 februari 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Hotel IKEA opent haar deuren!

IKEA
IKEA
IKEA is een concern van Zweedse oorsprong, met haar hoofdkantoor in Nederland en vestigingen over de hele wereld. Het bedrijf richt zich op het aanbieden van meubelen en woonartikelen die, meestal door de koper zelf, in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is een concern van Zweedse oorsprong, met haar hoofdkantoor in Nederland en vestigingen over de hele wereld. Het bedrijf richt zich op het aanbieden van meubelen en woonartikelen die, meestal door de koper zelf, in elkaar gezet moeten worden.
IKEA
IKEA
IKEA is een concern van Zweedse oorsprong, met haar hoofdkantoor in Nederland en vestigingen over de hele wereld. Het bedrijf richt zich op het aanbieden van meubelen en woonartikelen die, meestal door de koper zelf, in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is een concern van Zweedse oorsprong, met haar hoofdkantoor in Nederland en vestigingen over de hele wereld. Het bedrijf richt zich op het aanbieden van meubelen en woonartikelen die, meestal door de koper zelf, in elkaar gezet moeten worden.

Op Wereldslaapdag maakt IKEA dromen waar door zijn Nederlandse winkels om te toveren tot een “Hotel IKEA”. Klanten krijgen de kans om een nacht door te brengen tussen de showroommeubels, iets wat voor velen een langgekoesterde wens is. Gasten worden in de watten gelegd met een diner, een workshop over slaaprituelen en kunnen genieten van Zweedse late night snacks. Na deze unieke ervaring slapen ze in een ingerichte IKEA slaapkamer en kunnen ze ’s ochtends genieten van een typisch IKEA ontbijt. Deze bijzondere beleving versterkt de klantloyaliteit en creëert een diepere verbondenheid met het merk, door klanten een avontuur te bieden dat hen uitnodigt om vaker terug te keren.
 

 
Bron: https://www.ikea.com/nl/nl/newsroom/corporate-news/nederlandse-winkels-openen-na-sluitingstijd-hun-deuren-als-hotel-ikea-pub66a70230/

Caroliene Roelofsen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.