Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Koop, kras, en krijg met de waanzinnige winweken.

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Ismay van de Langemheen
Ismay van de Langemheen
25 juni 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Koop, kras, en krijg met de waanzinnige winweken.

Etos
Etos
Etos, een vertrouwde naam in de Nederlandse detailhandel, staat bekend om zijn uitgebreide assortiment aan betaalbare en kwalitatieve verzorgingsproducten en drogisterijartikelen. Sinds de oprichting in 1919 is Etos uitgegroeid tot een van de grootste en meest herkenbare drogisterijketens in Nederland. Met meer dan 550 winkels verspreid over het hele land biedt Etos een breed scala aan producten, variërend van cosmetica en gezondheidsproducten tot babyverzorging en huishoudelijke artikelen.
Etos, een vertrouwde naam in de Nederlandse detailhandel, staat bekend om zijn uitgebreide assortiment aan betaalbare en kwalitatieve verzorgingsproducten en drogisterijartikelen. Sinds de oprichting in 1919 is Etos uitgegroeid tot een van de grootste en meest herkenbare drogisterijketens in Nederland. Met meer dan 550 winkels verspreid over het hele land biedt Etos een breed scala aan producten, variërend van cosmetica en gezondheidsproducten tot babyverzorging en huishoudelijke artikelen.
Etos
Etos
Etos, een vertrouwde naam in de Nederlandse detailhandel, staat bekend om zijn uitgebreide assortiment aan betaalbare en kwalitatieve verzorgingsproducten en drogisterijartikelen. Sinds de oprichting in 1919 is Etos uitgegroeid tot een van de grootste en meest herkenbare drogisterijketens in Nederland. Met meer dan 550 winkels verspreid over het hele land biedt Etos een breed scala aan producten, variërend van cosmetica en gezondheidsproducten tot babyverzorging en huishoudelijke artikelen.
Etos, een vertrouwde naam in de Nederlandse detailhandel, staat bekend om zijn uitgebreide assortiment aan betaalbare en kwalitatieve verzorgingsproducten en drogisterijartikelen. Sinds de oprichting in 1919 is Etos uitgegroeid tot een van de grootste en meest herkenbare drogisterijketens in Nederland. Met meer dan 550 winkels verspreid over het hele land biedt Etos een breed scala aan producten, variërend van cosmetica en gezondheidsproducten tot babyverzorging en huishoudelijke artikelen.

De Etos waanzinnige winweken zijn terug! Een jaarlijks terugkerende traditie van Etos waarbij de klant bij elke aankoop kans maakt om geweldige prijzen te winnen. Met een kraskaart en unieke code die de klant ontvangt bij een aankoop, kan de klant na het invullen van de gegevens eenvoudig online controleren of er een prijs is gewonnen. Van luxe TUI-vakanties tot een ontspannende wellness, de prijzen variëren en zijn zeker de moeite waard. Als extraatje ontvangt de klant altijd €2,50 korting bij een minimale besteding van €15,-.
 
Etos wil hiermee de klantloyaliteit versterken, maar ook meer inschrijvingen voor de nieuwsbrief genereren. De winweken zijn een goede manier om trouwe klanten van Etos te belonen. Hoewel de klant geen lid hoeft te zijn van ‘Mijn Etos’ om mee te doen aan de waanzinnige winweken, geeft het lidmaatschap wel extra voordelen voor zowel Etos als de klant.
 
Het loyaliteitsprogramma van Etos, ‘Mijn Etos’, is onlangs vernieuwd en biedt nu nog meer voordelen. Als lid van ‘Mijn Etos’ spaart de klant doormiddel van punten bij elke aankoop die dan weer ingewisseld kunnen worden voor korting op een volgende aankoop. Daarnaast ontvangt de klant om de week drie aanbiedingen met Mijn Voordeelbox, altijd 10% korting op Etos Merk en exclusieve folderacties. Het lidmaatschap is gratis en eenvoudig aan te vragen in de winkel of online.

 

Ismay van de Langemheen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.