Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Liefde van Lucardi

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
27 februari 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Liefde van Lucardi

Lucardi
Lucardi
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi
Lucardi
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.
Lucardi, opgericht in 1986 en nu onderdeel van Mentha Capital, is een toonaangevende retailketen met meer dan 100 filialen gespecialiseerd in sieraden, horloges en bijoux. Het onderscheidt zich door zijn ruime assortiment, scherpe prijzen en regelmatig vernieuwende collecties. Met een moderne uitstraling, inclusief glazen vitrines, biedt Lucardi een frisse winkelervaring die afwijkt van traditionele juweliers. Naast het uitgebreide netwerk van fysieke winkels, biedt Lucardi ook een e-commerce platform waar klanten gemakkelijk online kunnen winkelen.

Lucardi’s Valentijnscampagne van dit jaar was een ware viering van liefde en genegenheid, met 20% korting op alles in de winkel en online. Deze korting konden leden van de ‘member club’ van Lucardi gebruiken om hun Valentijn te verwennen met prachtige sieraden en horloges, zonder de bank te breken. Hiermee geeft Lucardi niet alleen haar klanten de kans om hun liefde naar anderen te tonen, maar maakt de juweliersketen ook de eigen liefde aan haar klanten kenbaar.

 

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.