Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Mila Vonk
Mila Vonk
26 december 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Oranjebloesem
Oranjebloesem
Het Oranjebloesem-festival wordt georganiseerd door Chasing the Hihat, een evenementenbureau dat zich richt op creatieve en innovatieve evenementen in Nederland. Oranjebloesem vindt jaarlijks plaats in Amsterdam in het Olympisch Stadion en trekt duizenden bezoekers. De filosofie van het Oranjebloesem-festival draait om het creëren van een unieke en hoogwaardige ervaring op Koningsdag, waarbij de nadruk ligt op muziek, diversiteit en duurzaamheid.
Het Oranjebloesem-festival wordt georganiseerd door Chasing the Hihat, een evenementenbureau dat zich richt op creatieve en innovatieve evenementen in Nederland. Oranjebloesem vindt jaarlijks plaats in Amsterdam in het Olympisch Stadion en trekt duizenden bezoekers. De filosofie van het Oranjebloesem-festival draait om het creëren van een unieke en hoogwaardige ervaring op Koningsdag, waarbij de nadruk ligt op muziek, diversiteit en duurzaamheid.
Oranjebloesem
Oranjebloesem
Het Oranjebloesem-festival wordt georganiseerd door Chasing the Hihat, een evenementenbureau dat zich richt op creatieve en innovatieve evenementen in Nederland. Oranjebloesem vindt jaarlijks plaats in Amsterdam in het Olympisch Stadion en trekt duizenden bezoekers. De filosofie van het Oranjebloesem-festival draait om het creëren van een unieke en hoogwaardige ervaring op Koningsdag, waarbij de nadruk ligt op muziek, diversiteit en duurzaamheid.
Het Oranjebloesem-festival wordt georganiseerd door Chasing the Hihat, een evenementenbureau dat zich richt op creatieve en innovatieve evenementen in Nederland. Oranjebloesem vindt jaarlijks plaats in Amsterdam in het Olympisch Stadion en trekt duizenden bezoekers. De filosofie van het Oranjebloesem-festival draait om het creëren van een unieke en hoogwaardige ervaring op Koningsdag, waarbij de nadruk ligt op muziek, diversiteit en duurzaamheid.

Oranjebloesem beloont trouwe bezoekers met een unieke kans: exclusieve voorrang op de ticketverkoop. Als echte ‘Koninklijke Supporters’ kunnen zij nu al hun plek op het festival veiligstellen, nog vóór de Early Birds!
 
Loyale klanten van Oranjebloesem zijn klanten die meerdere keren het festival hebben bezocht én geabonneerd zijn op de nieuwsbrief. Oranjebloesem is elk jaar snel uitverkocht, dus om loyale gasten te belonen, krijgen zij voorrang op de ticketverkoop. Deze ‘Koninklijke Supporters’ kunnen een Loyalty Ticket bemachtigen, waarmee zij voor € 40,- een kaartje kunnen kopen. Er zijn meerdere verkoopmomenten: Early Bird, Regular Bird en Late Bird. De goedkoopste kaartjes zijn Early Bird-tickets van € 40,-. Maar loyale gasten krijgen dus nog voorrang op de Early Birds. De loyale gasten worden op de hoogte gesteld van deze speciale ticketverkoop via de mail. Hier is een button aan toegevoegd zodat loyale gasten gelijk worden doorgestuurd naar de juiste ticketverkooppagina.
 

Mila Vonk

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.