Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Caroliene Roelofsen
Caroliene Roelofsen
18 juli 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

Odido
Odido
Odido Netherlands B.V. (voorheen T-Mobile Nederland) is een Nederlands telecombedrijf, dat o.a. mobiele telefonie, vast internet en televisie levert, aan zowel consumenten, als de zakelijke markt.
Odido Netherlands B.V. (voorheen T-Mobile Nederland) is een Nederlands telecombedrijf, dat o.a. mobiele telefonie, vast internet en televisie levert, aan zowel consumenten, als de zakelijke markt.
Odido
Odido
Odido Netherlands B.V. (voorheen T-Mobile Nederland) is een Nederlands telecombedrijf, dat o.a. mobiele telefonie, vast internet en televisie levert, aan zowel consumenten, als de zakelijke markt.
Odido Netherlands B.V. (voorheen T-Mobile Nederland) is een Nederlands telecombedrijf, dat o.a. mobiele telefonie, vast internet en televisie levert, aan zowel consumenten, als de zakelijke markt.

Met de actie Pretmakers geeft Odido klanten deze zomer toegang tot meer dan 50 uitjes met korting. Het aanbod is breed: van pretparken en bioscopen tot wellness, theater en dierentuinen. Klanten ontvangen een persoonlijke inlogcode en kunnen tot en met 31 december 2025 gebruikmaken van de kortingen.
 
De actie draait niet alleen om financieel voordeel, maar is vooral een vorm van klantwaardering. Door uitjes aan te bieden die passen bij ontspanning, vrije tijd en samen genieten, kiest Odido bewust voor een benadering die verder gaat dan hun core business. Zo ontstaat er een emotionele meerwaarde: klanten associëren het merk met leuke momenten, wat de loyaliteit versterkt.
 
Zonder gebruik te maken van een spaarsysteem of puntensaldo weet Odido met Pretmakers toch een relevant en sympathiek voordeel aan te bieden. Een toegankelijke manier om klanten te verrassen en de merkrelatie op een positieve manier te verdiepen.
 

Caroliene Roelofsen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.