Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.
Het bedrijf stuurt klanten die de dienst niet meer gebruiken namelijk een winback poging via een email met als boodschap ‘Get Your Groove Back’. In deze campagne proberen ze ex-klanten niet terug te winnen met kortingen of bonussen, herinneren ze hen aan de voordelen van de dienst. Wat waren ook alweer de redenen om dit product te gebruiken? Mocht dit overtuigen om weer klant te worden, kan er direct actie worden ondernemen, want ze sluiten de e-mail zeer effectief af met een Call to Action-knop.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.