Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Opnieuw aan de slag met Grammarly

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Maurits Derks
Maurits Derks
26 oktober 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Grammarly
Grammarly
Grammarly is een pionier in een reeks opkomende algoritme tools die bedoeld zijn om ons dagelijks leven een beetje gemakkelijker te maken. Door Grammarly te installeren, ontvang je in al je apps spelling- en grammaticasuggesties om je taal te verbeteren. Het bedrijf werd opgericht in 2009 en begon met software voor studie-apps om studenten te helpen met hun Engels. Inmiddels is Grammarly uitgegroeid tot een SaaS-bedrijf met meer dan 1300 medewerkers.
Grammarly is een pionier in een reeks opkomende algoritme tools die bedoeld zijn om ons dagelijks leven een beetje gemakkelijker te maken. Door Grammarly te installeren, ontvang je in al je apps spelling- en grammaticasuggesties om je taal te verbeteren. Het bedrijf werd opgericht in 2009 en begon met software voor studie-apps om studenten te helpen met hun Engels. Inmiddels is Grammarly uitgegroeid tot een SaaS-bedrijf met meer dan 1300 medewerkers.
Grammarly
Grammarly
Grammarly is een pionier in een reeks opkomende algoritme tools die bedoeld zijn om ons dagelijks leven een beetje gemakkelijker te maken. Door Grammarly te installeren, ontvang je in al je apps spelling- en grammaticasuggesties om je taal te verbeteren. Het bedrijf werd opgericht in 2009 en begon met software voor studie-apps om studenten te helpen met hun Engels. Inmiddels is Grammarly uitgegroeid tot een SaaS-bedrijf met meer dan 1300 medewerkers.
Grammarly is een pionier in een reeks opkomende algoritme tools die bedoeld zijn om ons dagelijks leven een beetje gemakkelijker te maken. Door Grammarly te installeren, ontvang je in al je apps spelling- en grammaticasuggesties om je taal te verbeteren. Het bedrijf werd opgericht in 2009 en begon met software voor studie-apps om studenten te helpen met hun Engels. Inmiddels is Grammarly uitgegroeid tot een SaaS-bedrijf met meer dan 1300 medewerkers.

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

 

Het bedrijf stuurt klanten die de dienst niet meer gebruiken namelijk een winback poging via een email met als boodschap ‘Get Your Groove Back’. In deze campagne proberen ze ex-klanten niet terug te winnen met kortingen of bonussen, herinneren ze hen aan de voordelen van de dienst. Wat waren ook alweer de redenen om dit product te gebruiken? Mocht dit overtuigen om weer klant te worden, kan er direct actie worden ondernemen, want ze sluiten de e-mail zeer effectief af met een Call to Action-knop.

 

Maurits Derks

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.