Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

PicNic: online boodschappen service

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Picnic: handgeschreven kaartje
Redactie LoyaltyFacts
6 februari 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

PicNic: online boodschappen service

Picnic: handgeschreven kaartje
PicNic
PicNic
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.
PicNic
PicNic
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.

Picnic laat hun waardering blijken aan haar klanten. Bij levering van de 2e bestelling zit er als verrassing een handgeschreven kaartje en stickers tussen de boodschappen. Een leuke manier om klanten te bedanken.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 augustus 2025

Gratis koffie na de Super Bowl

Starbucks Rewards‑leden kregen op maandag na de Super Bowl een gratis koffie via coupon in de app, een korte actie met grote attentiewaarde

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 augustus 2025

Gratis koffie na de Super Bowl

Starbucks Rewards‑leden kregen op maandag na de Super Bowl een gratis koffie via coupon in de app, een korte actie met grote attentiewaarde

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 augustus 2025

Van powernap naar award-winning activatie: IKEA’s DRÖMLAND op Lowlands

Op Lowlands 2025 zorgde IKEA met de bekroonde activatie DRÖMLAND voor een rustmoment midden in de festivaldrukte.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 augustus 2025

Van powernap naar award-winning activatie: IKEA’s DRÖMLAND op Lowlands

Op Lowlands 2025 zorgde IKEA met de bekroonde activatie DRÖMLAND voor een rustmoment midden in de festivaldrukte.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2025

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

Campagne verlengt klantrelatie door unieke dagjes uit en exclusieve voordelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2025

Odido zet in op beleving met ‘Pretmakers’

Campagne verlengt klantrelatie door unieke dagjes uit en exclusieve voordelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.