Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Ismay van Langemheen
Ismay van Langemheen
27 april 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Crisp
Crisp
Crisp is een online supermarkt die 2018 is opgericht. Het is een snelgroeiende organisatie die verse producten rechtstreeks van lokale boerderijen naar consumenten brengt. Crisp streeft in haar diensten naar innovatie, goede kwaliteit en meer duurzaamheid in de voedselindustrie.
Crisp is een online supermarkt die 2018 is opgericht. Het is een snelgroeiende organisatie die verse producten rechtstreeks van lokale boerderijen naar consumenten brengt. Crisp streeft in haar diensten naar innovatie, goede kwaliteit en meer duurzaamheid in de voedselindustrie.
Crisp
Crisp
Crisp is een online supermarkt die 2018 is opgericht. Het is een snelgroeiende organisatie die verse producten rechtstreeks van lokale boerderijen naar consumenten brengt. Crisp streeft in haar diensten naar innovatie, goede kwaliteit en meer duurzaamheid in de voedselindustrie.
Crisp is een online supermarkt die 2018 is opgericht. Het is een snelgroeiende organisatie die verse producten rechtstreeks van lokale boerderijen naar consumenten brengt. Crisp streeft in haar diensten naar innovatie, goede kwaliteit en meer duurzaamheid in de voedselindustrie.

Crisp

Crisp is een de online supermarkt die bekend staat om zijn verse en duurzame producten. Zij hebben winkelen nu nog leuker gemaakt voor de klanten. Klanten ontvangen bij elke bestelling namelijk een gratis carrotcake muffin. Naast dat het een lekkere toevoeging is aan de boodschappen, is het ook een slimme zet van Crisp om haar klanten te verrassen!

 

Met deze heerlijke traktatie versterkt Crisp namelijk de band met haar klanten en vergroot ze de klantloyaliteit. Door klanten regelmatig te verrassen met kleine cadeautjes creëert Crisp namelijk een gevoel van verbondenheid en waardering. Zo is boodschappen doen bij Crisp niet alleen een verstandige keuze, maar ook een ervaring waarbij de klant zich gewaardeerd voelt!

 

 

Ismay van Langemheen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.