Een verrassend welkomstcadeau van Otto
De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail. Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt
De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail. Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt
Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin
Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert
Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een
Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten
Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit
Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder
Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje
Ben je bijna jarig en heb je een account bij Jumbo? Dan ontvang je een mail waarin Jumbo je feliciteert
Een extra kaarsje op je verjaardagstaart uitgeblazen? Dat laat Pearle niet onopgemerkt voorbijgaan! Door middel van een interactief mailtje feliciteren
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.