Een Bol.com bedankje
Heb je in 2022 weer gebruik gemaakt van de populaire webwinkel Bol.com? Grote kans dat je een waarderingsmailtje van ze
Heb je in 2022 weer gebruik gemaakt van de populaire webwinkel Bol.com? Grote kans dat je een waarderingsmailtje van ze
17 januari 2022 was het Blue Monday, de zogenaamd meest deprimerende dag van het jaar. En zeker dit jaar zal
Mensen die zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief van Converse ontvingen in januari een ‘’gelukkig nieuwjaar’’ mail. Daarin werden ontvangers
Klanten die een bestelling plaatsen bij Smyle, ontvangen bij hun eerste bestelling een welkomstkaartje. Hierbij wordt de nieuwe klant bedankt
Nog niet toegezongen op je verjaardag? Niet getreurd, het WWF heeft een mooie compilatie van zingende walvissen voor je klaarstaan!
Gebruikers van Canva hebben een mail ontvangen van dit online designplatform met als titel: “Bedankt voor je steun”. In de
Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor het loyaliteitsprogramma van WE Fashion hebben onlangs een mailtje ontvangen van
WIJCK. bestaat deze maand 5 jaar. Om dat te vieren, heeft het bedrijf een feestelijke mail verstuurd naar haar klanten.
Wanneer iemand een bestelling plaatst bij Antwerp Avenue ontvangt diegene niet alleen het item dat besteld is. Naast het item
Wanneer leden van ANWB jarig zijn, ontvangen zij een feestelijke en persoonlijke mail. In de mail wordt de jarige door
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.