Onder de huidige economische omstandigheden is het voor retailers moeilijk om duurzaam concurrentievoordeel te verwerven. Michael Sewell van Maritz geeft vier eenvoudige tips om bestaande loyaliteitsprogramma’s te verbeteren.
Tips & Tricks bestaande loyaliteitsprogramma’s. In een markt waarin uit alle macht wordt gezocht naar oplossingen, worden vaak de meest voor de hand liggende kansen over het hoofd gezien. Bijvoorbeeld de uitbreiding van het bestaande loyaliteitsprogramma. Sewell stelt dat een viertal zaken het succes van het loyaliteitsprogramma kunnen vergroten.
Bron: Maritz Marketing.
LOYALTY STRATEGY
LOYALTY STRATEGY
THEORIEËN
LOYALTY STRATEGY
LOYALTY STRATEGY
THEORIEËN
LOYALTY STRATEGY
LOYALTY STRATEGY
THEORIEËN
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.