
Keep on smiling
Het is lastig om een goed onderscheid te maken tussen herhalingsaankopen en merkloyaliteit. Merkloyaliteit is niet te definiëren op basis van een

Het is lastig om een goed onderscheid te maken tussen herhalingsaankopen en merkloyaliteit. Merkloyaliteit is niet te definiëren op basis van een

Uit onderzoek van Wansink & Seed blijkt dat het lonend is om de benefits (voordelen en diensten) van een loyaliteitsprogramma

Toewijding is de mate waarin een bedrijf een duurzame en sterke relatie met een ander bedrijf wil onderhouden. Er wordt

In hun onderzoek genereren Rowley en Dawes de vormen van disloyaliteit op basis van attitude en gedrag. Attitude heeft betrekking

Iedere marketeer zou zich moeten afvragen hoe merkvoorkeur bij zijn of haar doelgroep tot stand komt. Er zijn zes methodes om merkvoorkeur

Een van de manieren om klanten te behouden is het opwerpen van overstapbarrières. Overstapbarrières maken het voor een klant namelijk

In een markt waar de marges onder druk staan en de middelen relatief beperkt zijn, zijn creativiteit en innovativiteit de sleutel

Met intensief sparen wordt bedoeld dat de klant bij een spaarprogramma in eerste instantie moeite moet doen om deel te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.