
Eerlijkheid kent geen prijs
Het succes van het garagebedrijf De gemiddelde garantieperiode op de Braziliaanse automobielmarkt bedraagt een jaar. Na dit jaar stappen veel

Het succes van het garagebedrijf De gemiddelde garantieperiode op de Braziliaanse automobielmarkt bedraagt een jaar. Na dit jaar stappen veel

Positieve effecten van klanteducatie Hoge service kwaliteit leidt tot een verhoogde klanttevredenheid en loyaliteit. Service kwaliteit kan worden onderverdeeld in

Zo is de mogelijkheid tot locatie-identificatie van een consument op een bepaald tijdstip (Location Based Service) één van de meest

Programma’s gemakkelijk te kopiëren Met behulp van spaarprogramma’s werken hotelketens aan klantloyaliteit. Zo probeert men ervoor te zorgen dat gasten

Onderstaand een classificatie van programma’s in oplopende ‘zwaarte’ voor de aanbiedende organisatie. De voor- en nadelen van deze programma’s worden

Downstream analyse is gebaseerd op aankooppatronen. Hierbij is een klant loyaal wanneer ze het merk gedurende een langere periode aankoopt.

Studie 1 In de eerste studie wordt een spaarprogramma onderzocht bij een autowasstraat: klanten kunnen daarbij sparen voor een gratis

Welke activiteiten binnen beste klanten marketing ondernomen worden hangt voornamelijk af van wat er bereikt moet worden. Het basisconcept is

CARM is een vorm van marketing waarbij organisaties zich aan een ‘goed’ doel verbinden om zo hun klanten gunstig te

Loyaliteitsvragen Hoe worden klanten nu loyale klanten? Voordat er allerlei strategieën en tactieken worden ingezet ten bate van klantbehoud, moeten
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.