Normen en waarden
Toewijding is de mate waarin een bedrijf een duurzame en sterke relatie met een ander bedrijf wil onderhouden. Er wordt
Toewijding is de mate waarin een bedrijf een duurzame en sterke relatie met een ander bedrijf wil onderhouden. Er wordt
In hun onderzoek genereren Rowley en Dawes de vormen van disloyaliteit op basis van attitude en gedrag. Attitude heeft betrekking
Iedere marketeer zou zich moeten afvragen hoe merkvoorkeur bij zijn of haar doelgroep tot stand komt. Er zijn zes methodes om merkvoorkeur
Een van de manieren om klanten te behouden is het opwerpen van overstapbarrières. Overstapbarrières maken het voor een klant namelijk
In een markt waar de marges onder druk staan en de middelen relatief beperkt zijn, zijn creativiteit en innovativiteit de sleutel
Met intensief sparen wordt bedoeld dat de klant bij een spaarprogramma in eerste instantie moeite moet doen om deel te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.