
Bouwen aan personalisatie
Bedrijven dienen keuzes te maken bij het gebruik van data, analyses en technologie die wordt ingezet om consumenten persoonlijk te
Bedrijven dienen keuzes te maken bij het gebruik van data, analyses en technologie die wordt ingezet om consumenten persoonlijk te
Zo blijkt uit onderstaande infographic dat 7 op de 10 respondenten niet snel een herhaalaankoop doen na een slechte bezorgervaring.
Onderstaande infographic laat zien welke waarde welkomstmails kunnen hebben en welke rol personalisatie hierin speelt. Klik op onderstaande afbeelding om
Onderstaande infographic geeft in concrete aantallen weer waarom een goede klantervaring belangrijk is. Daarnaast wordt er een praktijkvoorbeeld gegeven en
Onderstaande infographic bevat 6 punten die aanbevelen hoe loyaliteit bedrijven juist nu kan helpen. Deze punten geven bedrijven handvaten om
Onderstaande infographic bevat de resultaten uit verschillende onderzoeken onder consumenten in de Verenigde Staten. Hierin wordt weergegeven hoe het gedrag
De toename in bestellingen is ook terug te zien buiten Nederland. Zo wordt er in Amerika geschat dat er in
Klik op de afbeelding voor de volledige infographic.
Hieruit is de volgende top 5 naar voren gekomen: 71% van de respondenten gaf aan dat een goede klantenservice de
Onderstaande infographic laat goed het verband zien tussen merkbekendheid en loyaliteit.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events