
Verlaag de churn rate
Blijf klanten verrassen Om klanten tevreden te houden, dienen bedrijven continu te zoeken naar mogelijkheden om de verwachtingen van klanten
Blijf klanten verrassen Om klanten tevreden te houden, dienen bedrijven continu te zoeken naar mogelijkheden om de verwachtingen van klanten
Nog te vaak wordt de startpagina van een online retailer gebruikt als een traditionele etalage van een fysieke winkel, waar
Klik op de afbeelding om de infographic volledig te bekijken.
Bedrijven dienen keuzes te maken bij het gebruik van data, analyses en technologie die wordt ingezet om consumenten persoonlijk te
Zo blijkt uit onderstaande infographic dat 7 op de 10 respondenten niet snel een herhaalaankoop doen na een slechte bezorgervaring.
Onderstaande infographic laat zien welke waarde welkomstmails kunnen hebben en welke rol personalisatie hierin speelt. Klik op onderstaande afbeelding om
Onderstaande infographic geeft in concrete aantallen weer waarom een goede klantervaring belangrijk is. Daarnaast wordt er een praktijkvoorbeeld gegeven en
Onderstaande infographic bevat 6 punten die aanbevelen hoe loyaliteit bedrijven juist nu kan helpen. Deze punten geven bedrijven handvaten om
Onderstaande infographic bevat de resultaten uit verschillende onderzoeken onder consumenten in de Verenigde Staten. Hierin wordt weergegeven hoe het gedrag
De toename in bestellingen is ook terug te zien buiten Nederland. Zo wordt er in Amerika geschat dat er in
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.