Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar de betekenis van klantloyaliteit en het meten hiervan bij bedrijven.

Sla de slag!

Hoofddimensies loyaliteit De loyaliteit van klanten is onder te verdelen in een tweetal hoofddimensies: gedrag en attitude. 1. Gedragsdimensie Gedrag

Lees verder »
Een onderzoek van de Association of Publishing Agencies naar de invloed van klantmagazines op klanten.

Klant & Magazine

Klanten die relatiemagazines ontvangen zijn over het algemeen loyaler (zowel qua gedrag als attitude) en hebben een hogere aankoopintentie. 40%

Lees verder »
Een onderzoek naar de klantbehoud strategieën van Internet Service Providers.

World Wide Weg

Uit een marktonderzoek in Frankrijk blijkt dat dit de problematiek is waar veel bedrijven zich op moeten gaan richten. De

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events