
Nederland: het kleine broertje
Het vakgebied in Nederland is volop in ontwikkeling Als eerste conclusie kunnen we stellen dat het vakgebied loyaliteitsmarketing nog steeds
Het vakgebied in Nederland is volop in ontwikkeling Als eerste conclusie kunnen we stellen dat het vakgebied loyaliteitsmarketing nog steeds
Over het onderzoek Aan het onderzoek, dat uitgevoerd is door Integron, Altuïtion en Tele’Train, hebben 4.021 Nederlandse consumenten deelgenomen. Aan
Hoewel men anders zou verwachten, zijn kleine klachten of irritaties in sommige gevallen urgenter dan grote problemen. Van de ondervraagden
Hoofddimensies loyaliteit De loyaliteit van klanten is onder te verdelen in een tweetal hoofddimensies: gedrag en attitude. 1. Gedragsdimensie Gedrag
Klanten die relatiemagazines ontvangen zijn over het algemeen loyaler (zowel qua gedrag als attitude) en hebben een hogere aankoopintentie. 40%
Uit een marktonderzoek in Frankrijk blijkt dat dit de problematiek is waar veel bedrijven zich op moeten gaan richten. De
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.