
Alpine activeert op de festivalvloer
Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale
Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale
Starbucks Rewards‑leden kregen op maandag na de Super Bowl een gratis koffie via coupon in de app, een korte actie
Op Lowlands 2025 zorgde IKEA met de bekroonde activatie DRÖMLAND voor een rustmoment midden in de festivaldrukte.
Campagne verlengt klantrelatie door unieke dagjes uit en exclusieve voordelen
Ontdek hoe Marcel’s Green Soap inspeelt op de zomer met duurzame, compacte zeepjes voor op reis
Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social
Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn
AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en
Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.