Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Lees hier alles over de Nespressomachine-eigenaren profiteren van extra services.

Nespresso Club

Om haar klanten beter te leren kennen en de relatie met klanten te bevorderen, heeft Nespresso de Nespresso Club opgericht. Om lid te worden van

Lees verder »
Lees hier meer over het WNF Lifeguard programma waarbij jongeren verschillende voordelen ontvangen en het WNF steunen.

WNF Lifeguard

Het WNF LifeGuard programma is een programma voor jongeren tussen de 12 en de 18 jaar, die op hun eigen manier ‘de wereld in de

Lees verder »
Lees hier meer over de Wereld Natuur Fonds Ranger Club waarbij kinderen profiteren van voordelen en kortingen.

WNF Ranger Club

Deelname Voor € 2,50 per maand kunnen kinderen van 6 tot 12 jaar lid worden van de WNF Ranger Club. Zijn kunenn zich samen met

Lees verder »
BNN Ledenprogramma

BNN Ledenprogramma

BNN Ledenprogramma. In het Nederlandse publieke omroepbestel moet een zender over leden beschikken om een bepaalde status te krijgen. BNN is in 1997 gestart met

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events