Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Media Markt Club

Het doel van Media Markt is door middel van de Media Markt Club iedere klant aanbiedingen te geven, die gebaseerd zijn op het koopgedrag en

Lees verder »
Lees hier alles over de Ducati Club Nederland waarbij leden kunnen deelnemen aan jaarlijkse activiteiten en meer.

Ducati Club Nederland

De Ducati Club Nederland (DCN) is een club speciaal voor Ducati liefhebbers. De leden zijn toerrijders, racers, techneuten, en verder iedereen die fan is van

Lees verder »
Lees hier meer over het Youth-R-Well programma van het Reumafonds waarbij jongeren meer kunnen leren over hun ziekte.

Youth-R-Well

Youth-R-Well programma Het Youth-R-Well programma is door het Reumafonds ontwikkeld speciaal voor jongeren (16-29 jaar) met reuma. Het is een online community waar jongeren leren,

Lees verder »
Lees hier alles over het Kids for Animals programma waarbij kinderen op een speelse manier alles over dierenwelzijn leren.

Kids for Animals

Deelname Alle kinderen kunnen lid worden van Kids for Animals, waarbij de richtleeftijd 6 t/m 12 jaar is. Zij kunnen zich online inschrijven. Het lidmaatschap

Lees verder »
Lees hier alles over het Le Club Accorhotels programma waarbij klanten sparen voor kortingen en verschillende privileges genieten.

Le Club Accorhotels

Le Club Accorhotels is het wereldwijde loyaliteitsprogramma van Accor hotels. Dit programma biedt haar leden voordelen en beloningen en laat hen sparen bij meer dan

Lees verder »
Lees hier alles over de Bamboeclub van het WNF, waarbij kinderen op speelse wijze liefde voor de natuur wordt bijgebracht.

De Bamboeclub

Om kinderen al op jonge leeftijd bewust te maken van het belang van de natuur, heeft het Wereld Natuur Fonds de Bamboeclub opgericht. De Bamboeclub

Lees verder »
Lees hier alles over de Nespressomachine-eigenaren profiteren van extra services.

Nespresso Club

Om haar klanten beter te leren kennen en de relatie met klanten te bevorderen, heeft Nespresso de Nespresso Club opgericht. Om lid te worden van

Lees verder »
Lees hier meer over het WNF Lifeguard programma waarbij jongeren verschillende voordelen ontvangen en het WNF steunen.

WNF Lifeguard

Het WNF LifeGuard programma is een programma voor jongeren tussen de 12 en de 18 jaar, die op hun eigen manier ‘de wereld in de

Lees verder »
Lees hier meer over de Wereld Natuur Fonds Ranger Club waarbij kinderen profiteren van voordelen en kortingen.

WNF Ranger Club

Deelname Voor € 2,50 per maand kunnen kinderen van 6 tot 12 jaar lid worden van de WNF Ranger Club. Zijn kunenn zich samen met

Lees verder »
BNN Ledenprogramma

BNN Ledenprogramma

BNN Ledenprogramma. In het Nederlandse publieke omroepbestel moet een zender over leden beschikken om een bepaalde status te krijgen. BNN is in 1997 gestart met

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.