
Hoe een RFM-model binnen het Loyalty Dashboard je inzicht geeft in donateursloyaliteit
Ontdek hoe je met een RFM-analyse binnen het Loyalty Dashboard waardevolle inzichten krijgt in donateursgedrag en loyaliteit — en hoe
Ontdek hoe je met een RFM-analyse binnen het Loyalty Dashboard waardevolle inzichten krijgt in donateursgedrag en loyaliteit — en hoe
Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog
Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.
Michael Porter, een van de meest invloedrijke denkers op het gebied van concurrentiestrategieën, laat zien hoe bedrijven loyaliteit kunnen opbouwen
Würth laat zien hoe klantloyaliteit wordt versterkt met een toegankelijk spaarprogramma, zowel digitaal als op papier, dat vakmensen beloont voor
Het belang van het stimuleren van puntinwisselingen voor langdurige klantloyaliteit en betrokkenheid.
Wat maakt een loyaliteitsprogramma voor installateurs echt waardevol en aantrekkelijk?
Communicatie kan een loyaliteitsprogramma maken of breken. Ontdek hoe effectieve communicatie klanten blijvend kan binden en merkloyaliteit kan versterken.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.