Van punten tot presentje
Bekende theorieën uit de psychologie worden veelal in loyalty marketing toegepast. Aan de hand van de ‘spaarjourney’ in spaarprogramma’s lichten
Bekende theorieën uit de psychologie worden veelal in loyalty marketing toegepast. Aan de hand van de ‘spaarjourney’ in spaarprogramma’s lichten
ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen
MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.
De relatie tussen Corporate Social Responsibility en klantloyaliteit wordt steeds belangrijker. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek brengen we deze
Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.
Wielerliefhebbers kwamen deze maand helemaal aan hun trekken bij Jumbo. Gespaarde punten waren namelijk in te wisselen voor heuse Tour-sokken!
Een veelbevolende nieuwe ontwikkeling in loyaliteitprogramma’s is het gebruik van badges om gewenst klantgedrag te belonen. Met het verdienen van
‘Mijn Etos’, het loyaliteitsprogramma van de bekende drogisterij keten, heeft een upgrade gekregen. Door middel van de vernieuwde app kunnen
Treatwell heeft onlangs hun eigen spaarprogramma gelanceerd: Treatwell Rewards. In dit programma sparen klanten van het online beauty platform punten
Naïf, de online webshop die staat voor baby verzorging zonder schadelijke producten, spreekt op vaderdag waardering voor alle vaders uit.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.