
Bouwen aan een community
1. Maak merkwaarden kenbaar Wanneer het voor iedereen luid en duidelijk is waar een merk voor staat, kan dit mensen
1. Maak merkwaarden kenbaar Wanneer het voor iedereen luid en duidelijk is waar een merk voor staat, kan dit mensen
Wanneer leden van ANWB jarig zijn, ontvangen zij een feestelijke en persoonlijke mail. In de mail wordt de jarige door
1 Kernwaarden op orde hebben Om te zorgen voor langdurige loyaliteit is het goed om te kijken naar de kernwaarden
Uit onderzoek van Bayt.com blijkt dat werknemers loopbaanontwikkeling belangrijker vinden dan compensatie en dat zij hierdoor ook langer blijven bij een
Kinderen die lid zijn van de WNF Rangerclub kregen afgelopen maand allemaal een actiepakket thuisgestuurd om ze geld in te laten
De Vogelbescherming bedankt haar leden Onlangs stuurde de Vogelbescherming aan haar leden een brief om hen te bedanken voor de steun
Natuurmonumenten bedankt leden Natuurmonumenten stuurde onlangs een brief naar haar leden. Met deze brief bedankt ze ten eerste haar leden voor
De KNVB en Aquarius hebben samen de spaaractie ‘Keep Moving’ opgezet om Nederlanders aan te moedigen om in beweging te komen. Door de
Wat is Loyalty Marketing DNA? De marketeer is de schepper van de loyaliteitsoplossing en het Loyalty Marketing DNA zijn z’n
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.