
Nederland: het kleine broertje
Het vakgebied in Nederland is volop in ontwikkeling Als eerste conclusie kunnen we stellen dat het vakgebied loyaliteitsmarketing nog steeds
Het vakgebied in Nederland is volop in ontwikkeling Als eerste conclusie kunnen we stellen dat het vakgebied loyaliteitsmarketing nog steeds
Aanleiding en doel De ANWB heeft een ambitieuze doelstelling geformuleerd: 4,5 miljoen verbonden leden en marktconform rendement. Deze groeidoelstelling, er
Maakt een gouden elite klantengroep het verschil? Veel bedrijven kennen rangen in een loyaliteitsprogramma waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen de
Als ik kritisch kijk naar mijn donaties bij de Bloedbank, is mijn loyaliteit best bijzonder. Het kost me vier maal
Goed oplossen van klachten Gelbrich en Roschk onderzochten hoe organisaties het beste met klachten om kunnen gaan. Uit het onderzoek
Wij geven je 3 tips tot succesvolle loyaliteitsprogramma’s. Veel loyaliteitsprogramma’s slagen niet. Dat komt volgens onderzoekers McCall en Voorhees voornamelijk doordat
Belang van babyboomers Tussen 1946 en 1964 zijn in de VS meer dan 4 miljoen baby’s per jaar geboren. Dit
Invloed factoren op tevredenheid Uit eerdere onderzoeken blijkt dat mannen en vrouwen verschillende attitudes en drivers hebben die van invloed
Klantentrouw in de zorg Klantentrouw in combinatie met zorg voelt tegenstrijdig. Er wordt dan ook nog weinig gedaan op dit
Valkuil De zwevende kiezer is een relatief nieuw begrip binnen de politiek. Vroeger werd vaak van huis uit bepaald op
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events