
De invloed van CSR op klantloyaliteit
De relatie tussen Corporate Social Responsibility en klantloyaliteit wordt steeds belangrijker. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek brengen we deze
De relatie tussen Corporate Social Responsibility en klantloyaliteit wordt steeds belangrijker. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek brengen we deze
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Het jaarlijke loyaliteitsonderzoek ‘For Love or Money’ heeft ook dit jaar tot interessante inzichten op het gebied van loyalty geleid.
Bij Avans Hogeschool fiets je voor een duurzame wereld én punten. Studenten verdienen punten voor elke gefietste kilometer van en
Het principe van wederkerigheid is een goede tool om gewenst consumentengedrag te sturen. Ook in loyaliteitsprogramma’s kan deze tool een
Mensen worden constant onbewust beïnvloed door verschillende factoren zoals geluiden, geuren en smaken. Een onbewuste gedragsverandering door een externe factor
Als grootste loyalty kennisbron van Nederland houden we je graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van
Hoe creëer je loyale klanten in een maatschappij waarin consumenten constant kennis maken met en verleid worden door nieuwe merken?
1. Maak merkwaarden kenbaar Wanneer het voor iedereen luid en duidelijk is waar een merk voor staat, kan dit mensen
Wanneer leden van ANWB jarig zijn, ontvangen zij een feestelijke en persoonlijke mail. In de mail wordt de jarige door
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.