Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar het belang van medicatietrouw en de verschillende factoren die deze trouw kunnen beïnvloeden.

Medicatietrouw

Vier belangrijke factoren Een onderzoek van Bowman, Heilman en Seetharaman onder verschillende patiëntgroepen laat zien dat medicatietrouw door vier factoren wordt

Lees verder »
Een onderzoek naar de relatie tussen klanttevredenheid en de rol van emotionele binding op toekomstige gedragsintenties en loyaliteit.

Emotionele binding

Klanttevredenheid is in het verleden al uitvoerig onder de loep genomen, vele studies hebben geprobeerd de link tussen klanttevredenheid, service

Lees verder »
Hoe bouw je aan online loyaliteit? Een onderzoek naar de rol van bruikbaarheid, vertrouwdheid en reputatie van een website op online loyaliteit.

Online loyaliteit

Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om

Lees verder »
Een onderzoek binnen de financiële sector naar de effecten van klanteducatie op loyaliteit.

Adviseren of zelf leren?

Positieve effecten van klanteducatie Hoge service kwaliteit leidt tot een verhoogde klanttevredenheid en loyaliteit. Service kwaliteit kan worden onderverdeeld in

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.