
Bedankt dat de natuur op u kan rekenen
Natuurmonumenten bedankt leden Natuurmonumenten stuurde onlangs een brief naar haar leden. Met deze brief bedankt ze ten eerste haar leden voor
Natuurmonumenten bedankt leden Natuurmonumenten stuurde onlangs een brief naar haar leden. Met deze brief bedankt ze ten eerste haar leden voor
De KNVB en Aquarius hebben samen de spaaractie ‘Keep Moving’ opgezet om Nederlanders aan te moedigen om in beweging te komen. Door de
Wat is Loyalty Marketing DNA? De marketeer is de schepper van de loyaliteitsoplossing en het Loyalty Marketing DNA zijn z’n
Het vakgebied in Nederland is volop in ontwikkeling Als eerste conclusie kunnen we stellen dat het vakgebied loyaliteitsmarketing nog steeds
Aanleiding en doel De ANWB heeft een ambitieuze doelstelling geformuleerd: 4,5 miljoen verbonden leden en marktconform rendement. Deze groeidoelstelling, er
Maakt een gouden elite klantengroep het verschil? Veel bedrijven kennen rangen in een loyaliteitsprogramma waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen de
Als ik kritisch kijk naar mijn donaties bij de Bloedbank, is mijn loyaliteit best bijzonder. Het kost me vier maal
Goed oplossen van klachten Gelbrich en Roschk onderzochten hoe organisaties het beste met klachten om kunnen gaan. Uit het onderzoek
Wij geven je 3 tips tot succesvolle loyaliteitsprogramma’s. Veel loyaliteitsprogramma’s slagen niet. Dat komt volgens onderzoekers McCall en Voorhees voornamelijk doordat
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.