
Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!
Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed

Met het voordeelprogramma Marriot Bonvoy van 30 aangesloten luxe hotelketens sparen gasten nu voor hotelovernachtingen, vluchten, huurauto’s en speciale Marriot

Word lid van e.l.f’s Beauty Squad en ontvang veel exclusieve samples, verrassingen en voordelen als Fan, Pro of Icon.

De Etos Waanzinnige Winweken zijn terug! Bij elke aankoop kans op verschillende prijzen.

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.