FC Utrecht deelt uit
Seizoenkaarthouders ontvangen deze maand een bijzonder cadeautje van FC Utrecht. De voetbalclub bestaat namelijk 50 jaar. Normaal gesproken zou dit
Seizoenkaarthouders ontvangen deze maand een bijzonder cadeautje van FC Utrecht. De voetbalclub bestaat namelijk 50 jaar. Normaal gesproken zou dit
Adidas laat in een e-mail naar hun trouwe klanten zien dat zij aan de lange termijn denken. Klanten die een
Alleeninkt.nl heeft een hoog cijfer behaald uit haar reviews en is hier trots op. Alleeninkt.nl bedankt haar klanten en geeft
Een mooi initiatief van Bever. Klanten die online een bestelling plaatsen, ontvangen ansichtkaarten bij hun aankoop. Deze kunnen klanten versturen
Rituals biedt bij een foutje op bijzondere wijze haar excuses aan. Zo ontvangen trouwe klanten waarbij iets mis is gegaan
Zalando nodigt een aantal van haar klanten uit om deel te nemen aan het zogeheten ‘Zalando Voices’. Klanten ontvangen regelmatig
Select leden van Bol.com krijgen een heel bijzonder kaartje door de bus. Nadat je de boodschap van Bol.com hebt gelezen
Voor de klanten die voor Bestellen & Ophalen kiezen bij IKEA heeft het bedrijf een speciale actie bedacht. Zij ontvangen een
Zorgpersoneel en kwetsbare mensen kunnen hun boodschappenlijstje via de mail doorgeven bij de Jumbo in Den Bosch. De boodschappen worden
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.