Een hart onder de riem
Tijdens de Coronacrisis heeft het KWF heeft den e-mail gestuurd naar haar donateurs om hen een hart onder de riem
Tijdens de Coronacrisis heeft het KWF heeft den e-mail gestuurd naar haar donateurs om hen een hart onder de riem
Op Nationale Complimentendag heeft Save the Children zijn donateur een compliment gegeven. Gewoon omdat je geweldig bent.
Het Rode Kruis bedankt met deze e-mail de betrokkenen voor hun steun. Daarnaast heeft een stille gever een mooi gebaar
Om je te bedanken dat je lid bent geworden van de Nespresso club ontvang je van Nespresso gratis Lungo koffiekopjes
Het einde van het jaar is in zicht. Als dank dat je dit jaar weer klant bent bij Caiway hebben zij
Bol.com verrast een lid die 5 jaar lid is door een persoonlijk bericht te sturen met alle mijlpijlen van de
Steeds meer bedrijven vragen hun (trouwe) klanten om hun mening en ervaring met hen te delen. Het belangrijkste doel hiervan is natuurlijk om
Greetz bestaat 15 jaar en trakteert daarom haar klanten. Bij elke bestelling ontvang je een verrassing en maak je kans
Hoera, Etos is 100 jaar! Dat vieren zij graag met cadeaus. Etos stuurt daarom een e-mail met leuke feiten
T-Mobile wilt haar trouwe klanten bedanken en doet dit door elke week een leuk cadeautje te geven.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.