
Pro-sociaal sparen
Nieuwe technologieën, zoals de komst van de smartphone, boden de mogelijkheid om apps te ontwikkelen en meer beeld toe te
Nieuwe technologieën, zoals de komst van de smartphone, boden de mogelijkheid om apps te ontwikkelen en meer beeld toe te
Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een
In 2020 heeft de achtste editie van het for love or money-onderzoek plaatsgevonden, met een aantal interessante uitkomsten als resultaat. Zo is er een groeiende behoefte aan programma’s met beloningen voor goed gedrag.
Voordat we verdergaan naar de resultaten vertellen we je graag wat de CSS inhoudt, hoe het wordt berekend, hoe de
Gamification kan een extreem krachtige loyaliteitsstrategie zijn door een ervaring te creëren die klanten boeit en ervoor zorgt dat ze
1. B2B belonen Zorg ervoor dat jouw B2B-publiek beloond wordt. Zo kun je bijvoorbeeld beloningen toekennen aan klanten die eerder
Verpak je loyaliteitsprogramma met een vleugje charme Hieronder een paar ingrediënten die helpen om een wow-factor te creëren: Verleidelijke naam:
Uiteraard verschilt het per retailer wat de beste beloning is, maar een aantal belangrijke incentives zullen op een breder vlak van
https://blog.smile.io/leverage-social-media-for-your-rewards-programNeem social media acties mee in je loyaliteitsprogramma Het betrekken van acties op social media is een van de makkelijkste
Gebruik Gamificatie Gamificatie geeft aan de traditionele loyaliteitsprogramma’s praktijken, zoals het sparen van punten, een leuke en sociale draai. Ook biedt
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.