Vijf tips om in te spelen op het onderbewuste van jouw klant
1. Peak end Rule Gedurende een klantreis onthouden we het hoogtepunt en het einde. Zorg ervoor dat deze momenten positief
1. Peak end Rule Gedurende een klantreis onthouden we het hoogtepunt en het einde. Zorg ervoor dat deze momenten positief
Opstellen van het programma Wanneer bedrijven een spaarprogramma willen creëren, beschikken zij vaak al over een grote hoeveelheid data: aankoopgedrag
In deze infographic wordt de kracht van Premium loyaliteitsprogramma’s weergegeven aan de hand van negen scores. Klik op de infographic
Nieuwe technologieën, zoals de komst van de smartphone, boden de mogelijkheid om apps te ontwikkelen en meer beeld toe te
Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een
In 2020 heeft de achtste editie van het for love or money-onderzoek plaatsgevonden, met een aantal interessante uitkomsten als resultaat. Zo is er een groeiende behoefte aan programma’s met beloningen voor goed gedrag.
Voordat we verdergaan naar de resultaten vertellen we je graag wat de CSS inhoudt, hoe het wordt berekend, hoe de
Gamification kan een extreem krachtige loyaliteitsstrategie zijn door een ervaring te creëren die klanten boeit en ervoor zorgt dat ze
1. B2B belonen Zorg ervoor dat jouw B2B-publiek beloond wordt. Zo kun je bijvoorbeeld beloningen toekennen aan klanten die eerder
Verpak je loyaliteitsprogramma met een vleugje charme Hieronder een paar ingrediënten die helpen om een wow-factor te creëren: Verleidelijke naam:
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.