
Zien consumenten spaarpunten in loyaliteitsprogramma’s als geld?
Consumenten behandelen spaarpunten anders dan geld, waarbij emoties en percepties een grote rol spelen. Deze studie onderzoekt hoe loyaliteitsprogramma’s hierop

Consumenten behandelen spaarpunten anders dan geld, waarbij emoties en percepties een grote rol spelen. Deze studie onderzoekt hoe loyaliteitsprogramma’s hierop

In de wereld van online diervoeding bepalen klanttevredenheid en kwaliteit het succes. Ontdek hoe gezonde ingrediënten, aantrekkelijke verpakkingen en service

De invloed van sterrenclassificaties bij hotels op de tevredenheid en loyaliteit van gasten.

Benieuwd naar het geheim achter de loyale consumenten van Coca Cola?

Sinds enkele jaren vallen hebben chatbots hun opmars gemaakt als onderdeel van de klantenservice van veel bedrijven. Hoe dragen deze

Zowel videomarketing als personalisatie zijn in 2024 belangrijke manieren om klantloyaliteit te stimuleren.

Tegenwoordig zijn influencers niet meer weg te denken uit de strategie van veel bedrijven. Hebben deze celebrities ook een impact

Fouten maken is menselijk en niet volledig te voorkomen. Als organisatie kun je hier zelfs je voordeel mee doen. Tim

Loyaliteitsprogramma’s kunnen een belangrijke rol spelen in het herstellen van het vertrouwen van de consument.

Is er een relatie tussen loyaliteit en het gevoel dat je geluk gaat hebben? Volgens onderzoek in ieder geval wel!
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.