
Klantloyaliteit wordt gestuurd door het Loyalty Wheel
Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek

Dunck heeft, net als elk jaar, de CSS Benchmark weer naar buiten gebracht. Hierin wordt duidelijk hoe loyaal donateurs zijn

Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.

Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.

Michael Porter, een van de meest invloedrijke denkers op het gebied van concurrentiestrategieën, laat zien hoe bedrijven loyaliteit kunnen opbouwen

De rol van emoties en plaatsgebondenheid in het creëren van langdurige loyaliteit bij festivalbezoekers

De rol van geavanceerde technologieën in het versterken van klantloyaliteit

Hoe educatie, esthetiek, vermaak en escapisme in toerisme bijdragen aan welzijn, tevredenheid en loyaliteit, en zorgen voor een onvergetelijke reiservaringen

Hoe kunnen slimme spraakassistenten klantloyaliteit versterken? Dit artikel onderzoekt de invloed van intelligente technologieën op merkbinding en hoe bedrijven hiervan
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.