
Van fout naar fortuin
Fouten maken is menselijk en niet volledig te voorkomen. Als organisatie kun je hier zelfs je voordeel mee doen. Tim
Fouten maken is menselijk en niet volledig te voorkomen. Als organisatie kun je hier zelfs je voordeel mee doen. Tim
Loyaliteitsprogramma’s kunnen een belangrijke rol spelen in het herstellen van het vertrouwen van de consument.
Is er een relatie tussen loyaliteit en het gevoel dat je geluk gaat hebben? Volgens onderzoek in ieder geval wel!
Veel loyaliteitsprogramma’s zijn nog niet ingesteld op de nieuwe generatie consumenten: Gen-Z. Wij zetten een aantal effectieve strategieën op een
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Het hebben van een religieuze achtergrond en waarde hechten aan mens en maatschappij worden vaak hand in hand gezien.
Het principe van wederkerigheid is een goede tool om gewenst consumentengedrag te sturen. Ook in loyaliteitsprogramma’s kan deze tool een
Bedrijven kiezen er vaak voor om de aantrekkingskracht van hun spaarprogramma te verhogen door een breed aanbod aan beloningen. Is
Er bestaat een grote kans dat het bedrijfsleven een onzekere toekomst tegemoet gaat vanwege de dreigende recessie. Een belangrijke uitweg
De wereld van customer loyalty is opgeschud na de komst van Covid-19. De pandemie heeft ervoor gezorgd dat er enkele
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.