Onderzoek naar het gedrag van deelnemers van een loyalty programma
Uiteraard verschilt het per retailer wat de beste beloning is, maar een aantal belangrijke incentives zullen op een breder vlak van
Uiteraard verschilt het per retailer wat de beste beloning is, maar een aantal belangrijke incentives zullen op een breder vlak van
https://blog.smile.io/leverage-social-media-for-your-rewards-programNeem social media acties mee in je loyaliteitsprogramma Het betrekken van acties op social media is een van de makkelijkste
Gebruik Gamificatie Gamificatie geeft aan de traditionele loyaliteitsprogramma’s praktijken, zoals het sparen van punten, een leuke en sociale draai. Ook biedt
Uit onderzoek van Bayt.com blijkt dat werknemers loopbaanontwikkeling belangrijker vinden dan compensatie en dat zij hierdoor ook langer blijven bij een
De millennial generatie is een groep van mensen die tussen 1980 en 2000 geboren zijn. Deze groep laat hun aankopen
Volgens het artikel, gepubliceerd op Forbes.com, is de betekenis van loyaliteit in principe niet veranderd. Ook is het menselijk handelen
Nieuwsgierig? Het volledige rapport kan je hier downloaden.
Gedrag van hersenen De hersenen zijn het meest ingewikkelde orgaan van het menselijk lichaam en zijn volledig verantwoordelijk voor al
Donateursloyaliteit staat bij veel goede doelen hoog op de agenda. Om loyaliteit te meten gebruiken steeds meer goede doelen de
Deze financiële beloning voor het gedrag roept dan ook de vraag op of klanten trouw zijn aan de korting of
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.