
Kampioen uit het jaar dat je lid werd
ANWB-leden worden bij hun 40 jarig jubileum verrast met een speciale uitgave van Kampioen. Ze ontvangen het blad van het moment
ANWB-leden worden bij hun 40 jarig jubileum verrast met een speciale uitgave van Kampioen. Ze ontvangen het blad van het moment
Sinds enige tijd zijn er verschillende Hudson’s Bay warenhuizen geopend door heel Nederland. Om de loyaliteit van hun klanten te
NS Extra stuurde haar klanten onlangs een gepersonaliseerd overzicht van hun treinreizen. In deze email werd onder andere opgesomd hoeveel treinritjes je
Om haar vaste klanten te bedanken, stuurt Nespresso een cadeau. Als je één jaar geregistreerd staat als Nespresso klant ontvang je
FC Utrecht verstuurde een verkeerde mail. Hierin stond namelijk dat de ontvanger onlangs Seizoenkaarthouder is geworden. Echter is de ontvanger
Door de enorme groei die Picnic doormaakt, kunnen ze niet alle nieuwe klanten direct helpen. Vaak staat een nieuwe klant
Na onder andere het servies, de glazen, het bestek en de ovenschalen heeft Albert Heijn een nieuwe spaaractie opgezet. Deze
Viking heeft een loyaliteitsprogramma speciaal voor hun beste klanten. Dit zijn klanten die jaarlijks een bepaald bedrag bij Viking besteden.
Nou, door ervoor te zorgen dat niemand er omheen kan! Hieronder staan twee mooie voorbeelden van het serieus promoten van
Sinds een paar weken is er bij Plus weer een nieuwe spaaractie live: Mario Kart Koins. In samenwerking met Nintendo
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.