![Shell en Airmiles](https://loyaltyfacts.nl/wp-content/uploads/2017/03/Shell-en-airmiles-300x188.png)
Extraatje naast Air Miles sparen bij Shell
Om het Air Miles programma nog leuker, relevanter en interactiever te maken, is het Air Miles sparen bij Shell vernieuwd.
Om het Air Miles programma nog leuker, relevanter en interactiever te maken, is het Air Miles sparen bij Shell vernieuwd.
De Vogelbescherming bedankt haar leden Onlangs stuurde de Vogelbescherming aan haar leden een brief om hen te bedanken voor de steun
Bloeddonors die al een tijd geen afspraak meer hebben gehad bij Sanquin krijgen een kaart thuisgestuurd. Hierin herinnert Sanquin haar donors eraan
Picnic laat hun waardering blijken aan haar klanten. Bij levering van de 2e bestelling zit er als verrassing een handgeschreven
Natuurmonumenten bedankt leden Natuurmonumenten stuurde onlangs een brief naar haar leden. Met deze brief bedankt ze ten eerste haar leden voor
Klantenbinding voorbeelden: Pearle Kortingsacties zijn goed voor zowel klantenbinding als klantretentie en hebben sinds vorige eeuw een vogelvlucht genomen. Kortingen
Al vanaf 1903 vallen consumenten er massaal voor: spaarzegelacties van supermarkten. Waar het allemaal begon met een paar voorzichtige acties waarmee
Het belang van bestaande klanten Door toenemende concurrentie lijken producten en services steeds meer op elkaar. Dit terwijl klanten steeds meer
Afgelopen jaren hebben consumenten kunnen zien dat winkeliers talloze veranderingen hebben moeten ondergaan. Juist daarom is het van belang om
Loyale klanten belonen, Univé doet dat middels verschillende ledenbijeenkomsten door het hele land. Leden worden bijgepraat over de ontwikkelingen en resultaten.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.