Citymarketing met City Cheques
Afgelopen jaren hebben consumenten kunnen zien dat winkeliers talloze veranderingen hebben moeten ondergaan. Juist daarom is het van belang om
Afgelopen jaren hebben consumenten kunnen zien dat winkeliers talloze veranderingen hebben moeten ondergaan. Juist daarom is het van belang om
Loyale klanten belonen, Univé doet dat middels verschillende ledenbijeenkomsten door het hele land. Leden worden bijgepraat over de ontwikkelingen en resultaten.
‘Spaar voor het tweede toegangskaartje gratis’ is het nieuwe Albert Heijn spaarprogramma in oktober. De supermarktketen speelt met deze spaarkaart
Filmfans opgelet! Pathé biedt Unlimited leden een unieke kans. Zij krijgen een vijftien minuten durende IMAX 3D preview met exclusieve
Jaarlijks halen alle collectevrijwilligers van de Nierstichting samen ruim € 3 miljoen op. Collega Marcia liep vorige week mee met
Een nieuwe spaaractie van Albert Heijn; tot 2 oktober ontvang je bij iedere €10,- aan boodschappen een vershoudzegel. Bij 10 zegels
Starbucks geeft haar bezoekers vouchers als ze lang moeten wachten op hun bestelling. Hiermee kun je de volgende keer gratis
Speciaal voor haar abonnees worden er door ELLE unieke fashionkaarten gemaakt. Hierop worden exclusieve beelden van ELLE weergegeven. De speciale collectors
Univé leden kunnen gebruik maken van exclusieve ledendeals. Dit kunnen ze doen door een profiel aan te maken op vruchtenplukken.nl. Hier
De KNVB en Aquarius hebben samen de spaaractie ‘Keep Moving’ opgezet om Nederlanders aan te moedigen om in beweging te komen. Door de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.