Gelukswensen van Greenpeace
Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week
Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week
Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het
Disneyland Paris wil bezoekers een warm hart doe dragen op hun verjaardag. Dit doen zij door jarigen een mail te
Eliza was here bedacht een waarderingscampagne om klanten ook in de wintermaanden aan hen te binden. Ze bedanken klanten die
Klanten van Bax Music zijn verrast met een cadeautje, gewoon omdat een klant het volgens Bax verdient. De mail is
Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals
In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts
‘Vind je ons nog leuk?’ is de vraag die Greetz stelt aan ‘oude geliefden’; klanten die een tijd geleden een
Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin
Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.