
Sparen voor Google Play Points
Begin 2021 is Google in Nederland van start gegaan met Google Play Points. Het loyaliteitsprogramma bestond al een tijdje in Japan en de Verenigde Staten,
Begin 2021 is Google in Nederland van start gegaan met Google Play Points. Het loyaliteitsprogramma bestond al een tijdje in Japan en de Verenigde Staten,
N-Brands, het overkoepelende modehuis van de merken van Nikkie Plessen, heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd. Met het programma sparen klanten voor kortingen en voordelen bij alle
Creator Club points Het verzamelen van punten is heel eenvoudig. Voor elke dollar die je online of in de winkel besteedt krijg je tien Creator
Only for Men heeft een spaarprogramma geïntroduceerd. Bij iedere aankoop op de webshop of in de winkel spaar je voor exclusieve voordelen. Hoe het werkt
In april lanceerde Reebok hun nieuwe loyaliteitsprogramma Unlocked. Met dit programma streeft Reebok naar diepere klantrelaties. Daarnaast is het een poging om verkoop te vergroten
H&M Membership H&M Member bestaat al sinds 2015, maar heeft sinds kort een upgrade gekregen. In plaats van alleen punten sparen, ontvang je als member
Winnaar loyalty awards 2019 Emirates heeft, in samenwerking met Flydubai, voor haar klanten een loyaliteitsprogramma ontworpen. Het programma, genaamd Emirates Skywards, heeft twee jaar achter elkaar
Intertoys heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gestart: Club Intertoys. Met dit programma wordt het nog leuker om speelgoed voor je kind te kopen. Het idee achter
Starbucks Rewards Om deel te nemen aan Starbucks Rewards moet je (eenmalig) registreren voor het programma via de website of via de app. Tijdens het
Porsche24 is het eerste initiatief dat rijders beloont voor wat ze het liefste doen: rijden. Daarnaast hebben zij met Porsche24 op hun smartphone toegang tot
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events