
AssemVIP
AssemVIP De familie Van den Assem wil haar vaste klanten graag belonen. Daarom bieden zij middels hun nieuwe Loyaliteitsprogramma “AssemVIP” hun klanten extra beleving. Het programma
AssemVIP De familie Van den Assem wil haar vaste klanten graag belonen. Daarom bieden zij middels hun nieuwe Loyaliteitsprogramma “AssemVIP” hun klanten extra beleving. Het programma
Hoe completer, hoe beter. Zo luidt de slogan van de nieuwe campagne van KPN. Het idee is simpel: hoe meer producten je afneemt bij KPN,
PUNTEN SPAREN Met het Expedia+ programma kunnen reizigers met Expedia punten sparen met iedere boeking die zijn doen. Dit kan door een Expedia account aan
Punten sparen Passagiers van Virgin sparen punten voor ieder ticket dat zij boeken. Het aantal punten wordt bepaald door de afstand die men aflegt, het
Om trouwe Volkswagen-rijders te binden en te belonen biedt Volkswagen hen bijzondere voordelen. Dit doet Volkswagen via het loyaliteitsprogramma Volkswagen Inclusief. Deelname Om lid te
Deelname De deelnemer kan zich online kosteloos inschrijven voor het Hard Rock Rewards programma. Het programma bestaat uit exclusieve privileges en een spaarprogramma. Sparen &
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events