Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De levenscyclus van merkloyaliteit

De levenscyclus van merkloyaliteit

De consument is kritischer en mondiger dan vroeger. Klanten voor het leven worden steeds zeldzamer. Toch is het nog steeds mogelijk om merkloyaliteit te creëren. Henry Stewart onderzocht hoe merkloyaliteit zich door de jaren heen heeft ontwikkeld en constateert dat een vijftal fasen te onderscheiden zijn. Van de ‘geboorte van loyaliteit’ in 1870 tot ‘de afname van loyaliteit’ vanaf 1971. Hij doet bovendien aanbevelingen over de manieren waarop marketeers op de veranderingen kunnen anticiperen.

Lees verder »
Een onderzoek naar de verschillende effecten die ten grondslag liggen aan goed georganiseerde klantenclubs.

Join the club!

Interactie Een klantenclub vormt een middel om meer onderling contact tussen klant en bedrijf te realiseren. De interactiefrequentie tussen beide

Lees verder »
Een onderzoek naar de veelgebruikte principes van succesvolle managers.

Ervaren wegwijzer

Loyaliteit vereist meer dan een financiële investering in programma’s en (CRM-) systemen. Ware loyaliteit is het directe resultaat van woorden

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.